The news is by your side.

Advertisement

شہری علاقے ملکی معیشت کیلئے انجن آف گروتھ کا کام سرانجام دیں، وزیراعظم

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ بغیر منصوبہ بندی شہروں کے پھیلاؤ سے ماحولیات کو خطرات لاحق ہوئے، جس کے باعث سرسبز علاقے محدود، ملحقہ زرعی زمینوں کے رقبے متاثر ہورہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت ماحولیات اور بڑے شہروں کے ماسٹر پلان سے متعلق اجلاس منعقد ہوا، جس میں بڑے شہروں کے ماسٹر پلان کو ازسرنو ترتیب دینے کا جائزہ لیا گیا، اس موقع پر وزیر اعظم نے کہا کہ شہری سہولتوں کےحوالے سے پیچیدہ مسائل نے جنم لیا ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ سرسبز علاقے محدود، ملحقہ زرعی زمینوں کے رقبے متاثر ہورہے ہیں جس کی وجہ سے فوڈ سیکیورٹی کو بھی مستقبل میں خطرات لاحق ہوسکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ سماجی و معاشی سرگرمیوں کو سامنے رکھ کر ماسٹر پلان کا عمل آگے بڑھایا جائے اور ماسٹر پلان کو ازسرنو ترتیب دیتے ہوئے خصوصی توجہ دی جائے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ شہری علاقے ملکی معیشت کیلئے انجن آف گروتھ کا کام سرانجام دیں جس سے نوجوانوں کیلئے نوکریوں، معاشی سرگرمیوں کے بہتر مواقع پیدا ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ تعمیرات کے شعبے میں نوجوانوں کیلئے نوکریوں کے مواقع پیدا کرنا ہے، وزیر اعظم نے ہدایت کی کہ ماسٹر پلانز کو ازسر نو ترتیب دینے میں ٹیکنالوجی سے فائدہ حاصل کیا جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں