The news is by your side.

Advertisement

جب شیر کو شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا، مضحکہ خیز ویڈیو وائرل

برلن : جرمنی کے ایک چڑیا گھر میں ٹہلتے ہوئے دو شیروں میں سے ایک چلتے چلتے مصنوعی تالاب میں جاگرا، سوشل میڈیا پر مضحکہ خیز ویڈیو وائرل ہوگئی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک پرانی مزاحیہ ویڈیو دوبارہ وائرل ہورہی ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جرمنی کے ایک چڑیا گھر میں دو شیر اپنے پنجرے میں چہل قدمی کررہے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق سال 2018 میں بنائی گئی اس ویڈیو کو اب تک 9ہزارسے زائد افراد نے دیکھ چکے ہیں اور کمنٹ سیکشن میں مزاحیہ تبصرے بھی کیے جارہے ہیں۔

چہل قدمی کے دوران وہ دونوں چلتے ہوئے پنجرے میں موجود ایک مصنوئی تالاب کے کنارے پہنچے ہی تھے کہ ایک شیر بے دھیانی میں تالاب کی جانب اپنا پیر بڑھاتا ہے۔

جب اسے احساس ہوا کہ وہ غلطی کرچکا ہے لیکن اس وقت بہت دیت ہوچکی تھی اور وہ اپنا توازن برقرار نہ رکھتے ہوئے تالاب میں جا گرتا ہے۔

اس کا ساتھی یہ منظر دیکھ کر پریشان ہوگیا اور اسے باہر نکالنے کیلئے اپنی سی کوشش کرنے لگا، اس دوران تالاب میں گرنے والا شیر بڑی مشکل سے تیرتے ہوئے کنارے تک پہنچنے میں کامیاب ہوگیا۔

ویڈیو وائرل ہوتے ہی سوشل میڈیا صارفین نے پوسٹ کے کمنٹ سیکشن میں اپنے خیالات کا اظہار کیا ایک صارف نے لکھا کہ “تمہارا کیا مطلب ہے کہ میں گر گیا؟ میں تو صرف تیرنے جا رہا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں