نوجوان نسل کو بچانے کے لئے منشیات کا خاتمہ انتہائی ضروری ہے، عاصم سلیم باجوہ
The news is by your side.

Advertisement

نوجوان نسل کو بچانے کے لئے منشیات کا خاتمہ انتہائی ضروری ہے، لیفٹنیٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ

کوئٹہ : کمانڈ سدرن کمانڈ لیفٹنیٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے کہا کہ نوجوان نسل کو بچانے کے لئے منشیات کا خاتمہ انتہائی ضروری ہے منشیات کا پیسہ دہشتگردی کے لئے استعمال ہوتا ہے، منشیات کے روک تھام کے لئے موثر اقدامات کئے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اینٹی نارکوٹیکس فورس کے زیر اہتمام کوئٹہ کچھ موڑ پر منشیات نذر آتش کرنے کی تقریب کا انعقاد کیا گیا ، جس کے مہمان خصوصی کمانڈر سدرن کمانڈ لیفٹنیٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ تھے۔

کمانڈر سدرن کمانڈ لیفٹنیٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ نوجوان نسل کو بچانے کے لئے منشیات کا خاتمہ انتہائی ضروری ہے، دہشتگردوں کے خلاف کارروائیوں میں کامیابیاں ہورہی ہیں منشیات کا پیسہ بھی دہشتگردی کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔


مزید پڑھیں :  طلبہ معیاری تعلیم اورپیشہ وارانہ مہارتوں کےحصول پرتوجہ دیں، عاصم سلیم باجوہ


اے این ایف کے ڈائریکٹر جنرل مسرت نواز ملک نے اپنے بریفنگ میں کہا کہ رواں سال دیگر سیکورٹی فورسز کے ساتھ مل کر صوبے کے مختلف علاقوں میں ایک سو اٹھائیس ایکڑ پر موجود پوست کی فصل کو تلف کی گیا اور ملزمان کے خلاف کارروائی کی گئی ہے۔

تقریب میں اے این ایف ، ایف سی اور پولیس کی جانب سے بلوچستان کے مختلف علاقوں میں کارروائیوں کے دوران آمد کئے جانے والا 284ٹن منشیات نذر آتش کی گئی ، نذر آتش کئے جانے والے منشیات میں ، افیون ، شراب، مارفین اور چرس شامل تھا ، تقریب میں فوجی اور سول افسران کے علاوہ شہریوں اور طلباء کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں