The news is by your side.

Advertisement

میری شادی نہیں ہوئی ہے، لولیا وینچر

ممبئی : بالی ووڈ کے دبنگ خان کی گرل فرینڈ نےاپنی شادی سے متعلق افواہوں کی تردید کردی ان کا کہنا ہے ان کی شادی نہیں ہوئی ہے.

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کے سُپر اسٹار سلمان خان کی گرل فرینڈ لولیا وینچر نے سوشل میڈیا پر جاری کی گئی تصویر پر کہا ہے کہ ان کی شادی نہیں ہوئی ہے.

انٹرنیٹ پر شیئر کی گئی تصویر میں لولیا وینچر شادی کے جوڑے میں ملبوس ہیں اور ان کے ساتھ رومانوی پروڈیوسر کو تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے.

Salman1

لولیا وینچر نے انٹرنیٹ پر شئیر کی گئی تصویر پر کہا ہے کہ دوستوں میرااس طرح کی افواہوں پر بیان دینے کا کوئی ارادہ نہیں تھا، لیکن مجھے ایسا لگا کہ ان افواہوں پر وضاحت کرنی چاہیے کہ میری شادی نہیں ہوئی ہے اور مجھے شادی کی جلدی نہیں ہے.

Salman2

بالی ووڈ کے دبنگ خان حال میں ہی اپنی دوست پریٹی زنٹا کی شادی کی تقریب میں اپنی گرل فرینڈ لولیا کے ساتھ پہلی بار ایک ساتھ نظر آئے تھے.

بالی ووڈ دبنگ خان کی شادی کے متعلق افواہیں میڈیا میں گردش کررہی ہیں کہ نامور اداکار سلمان خان اپنی رومانوی گرل فرینڈ لولیا سے 27 دسمبر 2016 کو اپنی سالگرہ کے دن شادی کریں گے.

واضح رہے کہ گذشتہ دنوں معروف بھارتی اخبار کی جانب سے بتایا گیا تھا کہ سلمان خان نے شادی کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور یہ فیصلہ دبنگ خان نے اپنی والدہ کی خوائش کا احترام کرتے ہوئے کیا ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں