The news is by your side.

Advertisement

لوگوں کو انکے ٹیلنٹ اور عقل پر پرکھنا چاہیے، اداکارہ مہوش حیات

کراچی : شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ مہوش حیات ایشیاء کی پرکشش ترین خواتین کی فہرست میں 9ویں پوزیشن حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئی، مہوش حیات کا کہنا ہے کہ ’ایک دوسرے سے موازنہ کرنے تعریف کرنا مناسب نہیں‘۔

تفصیلات کے مطابق صدر پاکستان ڈاکٹر عارف علوی سے تمغہ امتیاز حاصل کرنے والی پاکستان کی خوبرو و پرکشش اداکارہ مہوش حیات نے ایشیا کی 10 پرکشش ترین خواتین کی فہرست میں شامل ہونے پر ناخوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’لوگوں کو ان کے کام، ٹیلنٹ، میرٹ اور عقل کی بنیاد پر پرکھنا چاہیے ناکہ جسمانی خدوخال کی بنیاد پر‘۔

ایشیا کی پرکشش ترین خواتین کی ٹاپ 10 فہرست میں جگہ بنانے کے بعد سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ٹوئٹ میں ان خیالات کا اظہار کیا ہے۔

اداکارہ کا کہنا ہے کہ میں پہلی پاکستانی خاتون ہوں جو 10 سال قبل پر کشش ترین خواتین کی فہرست کا حصّہ بنی تھی، وقت تبدیل ہورہا ہے اور اس قسم کی فہرستوں کو ماضی میں ہی چھوڑ دینا چاہیے۔

واضح رہے کہ برطانوی جریدے ’ویکلی ایسٹرن آئی‘ کی 2019 کی ٹاپ 10 پُرکشش ایشین خواتین کی فہرست میں پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان اور مہوش حیات کو بھی شامل کیا گیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایشیا کی 50 پرکشش ترین خواتین کی فہرست میں پاکستانی اداکارہ حنا الطاف خان اور مایا علی بھی جگہ بنانے میں کامیاب ہوئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں