The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی گلوکارہ کے گریمی ایوارڈ جیتنے پر ماہرہ خان کا رد عمل

سپر اسٹار ماہرہ خان نے عروج آفتاب کے گریمی ایوارڈ جیتنے پر مسرت کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ ماہرہ خان نے پاکستانی گلوکارہ عروج آفتاب کے دنیائے موسیقی کے اعلیٰ ترین گریمی ایوارڈز میں ’بیسٹ گلوبل میوزک پرفارمنس‘ کا ایوارڈ جیتنے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔

ٹویٹر پر ماہرہ خان نے عروج آفتاب کے گریمی ایوارڈ جیتنے پر اپنا ردِ عمل دیتے ہوئے کہا کہ اُنھیں عروج آفتاب پر بہت فخر ہے۔ ماہرہ نے عروج آفتاب کے لیے اپنی نیک خواہشات کا بھی اظہار کیا اور لکھا ’اسی طرح وطن کا نام روشن کرتی رہیں‘۔

واضح رہے کہ پاکستانی گلوکارہ عروج آفتاب نے 2022 کے گریمی ایوارڈز میں اپنے گانے محبت کے لیے بہترین گلوبل میوزک پرفارمنس کا ایوارڈ جیت لیا، یہ ان کی کے کیریئر کا پہلا گریمی ایوارڈ ہے۔

عروج آفتاب، جو گریمی کے لیے نامزد ہونے والی پہلی پاکستانی خاتون ہیں، وہ بہترین نئے آرٹسٹ کی کیٹیگری کے لیے بھی نامزد تھیں۔

عروج آفتاب نے 64 ویں گریمی ایوارڈز کے موقع پر اسٹیج پر کہا، میں نے یہ ریکارڈ ہر اس چیز کے بارے میں بنایا جس نے مجھے توڑا اور مجھے دوبارہ اکٹھا کیا، اسے سننے اور اسے اپنا بنانے کے لیے آپ کا شکریہ۔

پاکستانی گلوکارہ نے گریمی ایوارڈ جیت لیا

عروج اس سے پہلے بھی عالمی سطح پر سب کی نظروں میں آچکی ہیں، سابق امریکی صدر باراک اوباما نے ان کا گانا محبت اپنے آفیشل سمر 2021 پلے لسٹ میں شامل کیا تھا۔

عروج آفتاب 37 سالہ پاکستانی گلوکارہ ہیں، جن کی پیدائش سعودی عرب میں ہوئی لیکن والدین کے ساتھ وطن آ کر لاہور سے اپنی موسیقی کا آغاز کیا، اور امریکا کے برکلے کالج آف میوزک سے تعلیم حاصل کی، اب تک ان کی 3 سولو البم آچکی ہیں، عروج کو بچپن سے کلاسیکی موسیقی، غزل اور قوالی سے لگاؤ رہا ہے، وہ گلوکاری کے علاوہ موسیقار اور پروڈیوسر بھی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں