The news is by your side.

Advertisement

ماہرہ خان کی سالگرہ پر مبارک باد کے پیغامات کی بھرمار

کراچی: پاکستانی ڈراموں سے اپنی اداکاری کی صلاحیتوں کو دنیا بھر میں منوانے والی اداکارہ ماہرہ خان 35 برس کی ہوگئیں۔

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری سے فلم نگری اور پھر اقوام متحدہ کی اعزازی سفیر بننے والی ماہرہ خان نے شوبز کیریئر کا آغاز 2011 سے بطور معاون اداکار کیا جس کے بعد انہیں فواد خان کے ساتھ ڈرامے میں کام کرنے کا موقع ملا یہی ان کی خوش قسمتی کا باعث بھی بنا۔

ڈرامے میں کام کرنے والے پاکستانی اداکاروں نے اپنی اداکاری کی صلاحیتوں کو نہ صرف ملک میں منوایا بلکہ بالی ووڈ ہدایت کار بھی انہیں اپنی فلموں میں کام دینے پر راضی ہوئے جس کے بعد فواد اور ماہرہ نے بالی ووڈ انڈسٹری میں بھی قدم رکھا۔ اس دوران ماہرہ خان کو مختلف وجوہات کی بنا پر تنقید کی زد میں بھی رہیں البتہ ہر بار ہی انہوں نے اپنے مداحوں سے ہر ہر بات پر معافی بھی مانگی۔

حال ہی میں جاری ہونے والی ایشیا کی پرکشش خواتین کی فہرست میں ماہرہ خان کو دہائی کی خوبصورت خاتون قرار دیا گیا جبکہ اُن کا نام سال 2019 کی فہرست میں بھی شامل ہے۔

ماہرہ خان کو سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر اور انسٹاگرام پر مداحوں، ساتھی فنکاروں نے سالگرہ کی مبارک باد دی، اُن کے چاہنے والوں نے پیغامات کی بھرمار کردی جن میں سے چند منتخب کو انہوں نے اپنی انسٹاگرام اسٹوریز پر بھی شیئر کیا۔

اداکارہ کو جہاں دیگر ساتھیوں نے سالگرہ کی مبارک باد پیش کی وہی فوٹو گرافر ارسلان ظفر نے بھی انہیں سالگرہ کی مبارک باد پیش کی جس پر ماہرہ نے انہیں جواب میں شکریہ ادا کرتے ہوئے ’آئی مس یو‘ لکھا۔

چند منتخب ٹویٹس

Comments

یہ بھی پڑھیں