The news is by your side.

Advertisement

نازیبا الفاظ استعمال کرنے والی خاتون کو ماہرہ خان کا کرارا جواب

کراچی : معروف اداکارہ ماہرہ خان کا سوشل میڈیا پر ’دو ٹکے کی عورت‘ کہنے والی صارف کو جواب دیتے ہوئے کہا کہ ’آپ کو بہترین تربیت کی ضرورت ہے‘۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی شوبز انڈسٹری کی عالمی شہرت یافتہ اداکارہ ماہرہ خان کی سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر خاتون صارف کی جانب سے استعمال کیے گئے نازیبا الفاظ پر بھڑک گئی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویئٹر پر مومل نامی خاتون صارف نے ماہرہ خان کےلیے انتہائی نازیبا الفاظ استعمال کرتے ہوئے ان پر نامناسب الزامات عائد کرتے ہوئے ماہرہ خان کو ’دو ٹکے کی عورت‘ کہا تھا۔

مومل نامی خاتون نے ماہرہ خان کو کہا تھا کہ آپ جیسی عورت کی معاشرے میں کوئی حیثیت نہیں ہوتی۔۔

ماہرہ خان اکثر خود پر ہونے والی تنقید کا جواب نہیں دیتیں تاہم اس بار ماہرہ خان نے خاتون صارف کو ان کے خلاف نازیبا زبان استعمال کرنے پر جواب دیتے ہوئے کہا آپ کی ذہنیت آپ کے لفظوں میں صاف نظر آرہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ’میری کمائی حلال کی ہے ورنہ آپ کو اچھے اسکول بھیجنے کا ذمہ میں اٹھاتی۔ جہاں تک بات رہی ”دو ٹکے“ کی تو ہم جیسی عورتیں اپنے آپ پر قیمت نہیں لگاتیں اور نہ ہی کسی اور انسان پر‘۔

اداکارہ کی جانب سے انتہائی شائشتہ انداز میں خاتون صارف کو کرارا جواب دینے پر دیگر صارفین کی جانب سے خوب سراہا جارہا ہے جبکہ تنقید کرنے والی خاتون خود صارفین کی تنقید کی زد میں آگئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں