The news is by your side.

Advertisement

مالدیپ جانے کیلئے کون سے قواعد و ضوابط پر عمل ضروری ہے

مالے : مالدیپ جانے کے خواہشمند لوگوں کیلئے قواعدو ضوابط مقرر کیے گئے ہیں جن پر عمل درآمد کرکے ہی مالدیپ میں داخل ہوا جاسکتا ہے۔

اس حوالے سے مالدیپ میں سعودی سفارت خانے نے اپنے شہریوں سے کہا ہے کہ مالدیپ آنے والے شہری مقامی حکام کے مقرر کردہ ضوابط کی پابندی کریں۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق سفارت خانے نے اپنے بیان میں کہا کہ مالدیپ کے حکام نے سیاحت کے لیے آنے والوں کے لیے روانگی سے قبل72 گھنٹے کے اندر پی سی آر ٹیسٹ کی نیگٹیو رپورٹ کی پابندی لگائی ہے اس سے ایک برس کے بچے مستثنیٰ ہوں گے۔

مالدیپ کے حکام کا کہنا ہے کہ پہنچنے سے قبل48 گھنٹے کے اندر ویب سائٹ پر موجود اقرارنامہ جمع کرائیں، واپسی کا ٹکٹ اور ہوٹل میں بکنگ کا ثبوت بھی دیا جائے۔

سفارت خانے نے بتایا کہ مملکت میں منظور شدہ ویکسین کی خوراکوں کا ریکارڈ اپنے ہمراہ رکھیں، مالدیپ کے بعض اداروں میں داخلے کے لیے ویکسین یافتہ ہونا ضروری ہے۔

آباد جزیروں میں قیام کے دوران وہاں آنے جانے کی ہدایات کی پابندی کی جائے، بعض جزیروں کے حکام آمد ورفت کے لیے پی سی آر ٹیسٹ ضروری قرار دیے ہوئے ہیں۔

مملکت واپسی کے وقت سفر کے لیے دیگر پابندیوں کی بابت بھی ایئرلائن سے رابطہ کیا جائے، اندرون ملک فضائی اور بحری سفر کے دوران کورونا ایس او پیز کی پابندی کی جائے۔

مالدیپ میں قیام کے دوران کورونا وائرس میں مبتلا ہوجانے پر7 دن کے لیے قرنطینہ کیا جاتا ہے اور اس کے اخراجات سیاح کو ادا کرنا ہوتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں