The news is by your side.

اسرائیلی تسلط نے فلسطینیوں کی زندگی اجیرن کردی،ملیحہ لودھی

نیویارک : اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے غزہ میں اسرائیلی جارحیت کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیلی تسلط نے فلسطینیوں کی زندگی اجیرن کردی ہے، غزہ کی حالیہ صورتحال اسرائیل کی مسلسل جارحیت کی تازہ مثال ہے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ میں مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے غزہ میں اسرائیلی جارحیت پر ردعمل دیتے ہوئے کہا مسئلہ فلسطین کا حل خطے اور عالمی امن کے لیے ناگزیر ہے، اسرائیلی تسلط نےفلسطینی لوگوں کی زندگی اجیرن کر دی ہے۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ غزہ میں حالیہ کشیدگی اسرائیل کی مسلسل جارحیت کی تازہ مثال ہے، مسئلہ فلسطین کے حل میں تاخیرنے خطے میں ناختم ہونے والی دشمنی اوراختلاف کا بیج بودیا ہے اور اسرائیل سوچے سمجھےمنصوبے کے تحت دو ریاستی حل کے خدوخال بگاڑ رہا ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب نے اسرائیلی جارحیت کا جائزہ لینے والی کمیٹی کی رپورٹ پر ردعمل دیتے ہوئے کہا فلسطین کے مسئلے پر پیشرفت نہ ہونے سے کئی نسلیں امن کی امید کھو چکی ہیں، پاکستان کی حمایت فلسطینیوں کے ساتھ رہے گی۔

مزید پڑھیں : پاکستان نے فلسطینی مہاجرین کو دی جانے والی امداد میں اضافہ کردیا ‘ ملیحہ لودھی

یاد رہے پاکستان نے فلسطینی مہاجرین کو دی جانے والی امداد میں اضافہ کردیا تھا ، پاکستانی سفیر ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ حکومتی احکامات،عوامی امنگوں کے پیش نظرامداد میں اضافہ کیا، اضافی مدد سے فلسطینی بچوں کے اسکول کھلے رہیں گے، کلینک بند نہیں ہوں گے، پاکستان ہمیشہ فلسطینی بھائیوں اور بہنوں کے ساتھ کھڑا رہے گا۔

دوسری جانب غزہ کی صورتحال پراقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کا بند کمرا اجلاس بے نتیجہ رہا تھا اور فلسطینوں کی شہادت پرعالمی حقوق کے چمپئین اسرائیل کی مذمت تک نہ کرسکے، اقوام متحدہ میں فلسطین کے مستقل آبزرور ریاض منصور نے غزہ میں اسرائیلی جارحیت کی شدید مذمت کرتے ہوئے سلامتی کونسل سے اسرائیل کے خلاف ایکشن لینے کا مطالبہ کیا تھا۔

خیال رہے اسرائیلی فورسزکی جارحانہ کارروائیوں میں گزشتہ چندروزمیں چودہ فلسطینی شہید اورمتعدد زخمی ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں