The news is by your side.

Advertisement

6 اضلاع ایسے ہیں جہاں اگر شجرکاری نہ کی تو2050 تک رہنے کے قابل نہیں ہوں گے

اسلام آباد: مشیر برائے موسمیاتی تبدیلی ملک امین اسلم کا کہنا ہے کہ6 اضلاع ایسے ہیں جہاں اگر شجرکاری نہ کی تو2050 تک رہنے کے قابل نہیں ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق مشیر برائے موسمیاتی تبدیلی ملک امین اسلم نے نیوز کانفرنس سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ایک دن میں 35 لاکھ پودے لگانے کا ہدف مقرر کیا ہے۔

ملک امین اسلم کا کہنا تھا کہ شجرکاری مہم میں ٹائیگر فورس رضاکار بھرپور شرکت کریں گے، ارکان اسمبلی،وزرا،وزرائے اعلیٰ شجرکاری مہم میں حصہ لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایک دن میں سب سے زیادہ پودے لگانے کا ریکارڈ بنائیں گے۔مشیر برائے موسمیاتی تبدیلی کا کہنا تھا کہ پاکستان کے 6 اضلاع ایسے ہیں جہاں اگر شجرکاری نہ کی تو 2050 تک رہنے کے قابل نہیں ہوں گے۔

ملک امین اسلم کا کہنا تھا کہ کلین گرین مہم ہماری تھی،تمام اہداف پورے کیے ہیں،اپوزیشن کو بہت تکلیف ہے اس میں اضافہ ہوتا جائے گا۔

مشیر برائے موسمیاتی تبدیلی نے کہا کہ پاکستان ایک روشن مستقبل کی جانب رواں دواں ہے،آج کی اچھی خبر ہے موڈیز نے پاکستان کو مستحکم ریٹنگ قرار دیا۔

انہوں نے بتایا کہ الیکٹرک وہیکل پالیسی بھی منظور ہوچکی ہے،پاکستان الیکٹرک وہیکل پالیسی سے مستفید ہوسکےگا۔ملک امین اسلم کا کہنا تھا کہ پاکستان میں یورو 5 آئل بھی کچھ دنوں میں فروخت ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں