The news is by your side.

Advertisement

بلا اجازت گھر میں داخل ہونے والا شخص جاتے ہوئے کھانے کا معاوضہ چھوڑ گیا

امریکا میں ایک نامعلوم شخص ایک بند گھر کا شیشہ توڑ کر اندر داخل ہوا، غسل کیا، کھانا کھایا اور جاتے ہوئے مالک کے لیے 200 ڈالر چھوڑ دیے۔

امریکی میڈیا رپورٹ کے مطابق نیو میکسیکو میں 34 سالہ ٹیرل کرسٹیسن کو کھڑکی توڑ کر بغیر اجازت گھر میں گھسنے اور توڑ پھوڑ کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے۔

اس نے بتایا کہ وہ شدید سردی سے پریشان تھا اور گھر سے باہر جاتے ہوئے 200 ڈالر کی رقم گھر کے اندر واضح جگہ پر رکھ کر باہر نکلا تھا۔

ٹیرل نے ایک مکان میں کسی کو نہ دیکھ کر پہلے اس کی کھڑکی توڑی اور اندر داخل ہوا، وہاں اس نے گرم پانی سے غسل کیا، کھانا کھایا اور بیئر بھی پی تھی۔

جیسے ہی وہ گھر سے باہر نکلا اس کا سامنا گھر کے مالک سے ہوگیا۔ ٹیرل نے اس سے معافی مانگی اور کہا کہ وہ 200 ڈالر گھر میں چھوڑ کے آیا ہے جو کھانے اور کھڑکی توڑنے کی مد میں اس کی رقم ہے۔

اس نے پولیس اور مالک کو بتایا کہ وہ تیز ہوا اور برفباری سے پریشان تھا اور خدشہ تھا کہ اگر دیر ہوگئی تو وہ سردی سے ٹھٹھر کر مرجائے گا۔

اس نے اعتراف کیا کہ یہ ایک غلط کام تھا لیکن وہ بھوک سے نڈھال اور سردی سے بے حال بھی تھا۔ گھر کے مالک نے پولیس کو بتایا کہ ٹیرل پکڑے جانے پر شدید شرمندہ تھا اور بار بار اس نے معافی مانگی تھی۔

جب اس سے پوچھا گیا کہ وہ کھڑکی توڑ کر کسی کے گھر میں بلا اجازت داخل کیوں ہوا تو اس نے بتایا کہ ٹیکسس میں اس کے اہل خانہ کو کسی نے قتل کردیا ہے اور وہ کسی سے جان بچانے کے لیے بھاگ رہا ہے۔

پولیس نے مقدمہ درج کر کے مزید تفتیش شروع کردی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں