The news is by your side.

Advertisement

رشتے سے انکار پر لڑکی کی خودکشی کی کوشش، لڑکے کو اسپتال میں‌ شادی کرنا پڑی

نئی دہلی: بھارتی شہری نے شادی کے وعدے کی خلاف ورزی کی تو لڑکی نے خودکشی کی کوشش کی جس میں وہ خوش قسمتی سے زندہ بچ گئی مگر پھر لڑکا شادی کرنے خود ہی اسپتال پہنچ گیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق پونے کے علاقے سے تعلق رکھنے والا لڑکا اور لڑکی کی کافی عرصے سے دوستی تھی جو محبت میں تبدیل ہوگئی تھی، لڑکے نے شادی کرنے وعدہ کررکھا تھا مگر اچانک وہ اس سے مکر گیا۔

لڑکی نے جب سنا کہ اُس کا دوست شادی کرنا نہیں چاہتا تو اُس نے زہر کھا کر خودکشی کی کوشش کی البتہ گھر والوں کو بروقت معلوم ہونا اُس کے لیے خوش قسمتی ثابت ہوا کیونکہ اہل خانہ بروقت اُسے اسپتال لے کر پہنچے۔

رپورٹ کے مطابق لڑکی کو اگر تھوڑی دیر سے اسپتال لے جایا جاتا تو طبیعت بہت زیادہ بگڑ سکتی تھی،  ڈاکٹرز نے لڑکی کے معدے میں موجود زہر کو نلکی کے ذریعے جسم سے خارج کیا اور مزید علاج کے لیے داخل کرلیا۔

دوران علاج ایم ایل او نے بیان ریکارڈ کیا اور کارروائی کا آغاز کیا، اسی دوران پولیس نے لڑکے کو فون کر کے  فوری اسپتال طلب کیا تو وہ آگیا جس کے بعد اہلکاروں نے لڑکے کو شادی کے لیے رضا مند کیا۔

لڑکی کے مطابق ’سورج نے نچلی ذات کی وجہ سے شادی سے انکار کیا جبکہ زمانہ دوستی سے وہ اس بات سے واقف تھا، جب انکار سنا تو میں نے زہر پینے کا فیصلہ کیا کیونکہ میں اس کے بغیر زندہ نہیں رہ سکتی تھی‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں