The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا میں انہونی ہوگئی

کوئنز لینڈ: آسٹریلیا میں زہریلے سانپ کے ڈسنے کے بعد تین بچوں کے باپ نے موت کو شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق آسٹریلیا میں شمال مشرقی کوئنز لینڈ کے شہر آبرگوری میں بدھ کے روز کام کے دوران تین بچوں کے پاب کو سانب نے ٹخنے پر ڈس لیا۔32 سالہ ڈفی کو پہلے ان کے قریبی آبائی شہر انگھام پہنچایا گیا اور پھر ایمبولینس مین ٹاؤنس ویل یونیورسٹی اسپتال لے جایا گیا۔

ڈفی کی اہلیہ کا کہنا تھا کہ اس کو شوہر کو اسپتال لے جانے میں جتنا وقت لگا اس کا مطلب یہ تھا کہ کسی بھی قسم کا زہر کا تریاق لگانے میں بہت دیر ہوچکی ہے۔جینا کا کہنا تھا کہ ڈاکٹروں نے ان کے خاوند کو بتایا کہ زہر کے تریاق کا انتظام کرنے کے لیے وقت گزر چکا، لہذا ڈفی کو انتظار کرنا پڑا۔

مسز ڈفی نے بتایا کہ ان کے شوہر جمعرات کی صبح ٹھیک تھے لیکن پھر ان کی آنکھوں پر سوجن ہونے لگی اور انہیں کھانا نگلنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑا۔انہوں نے کہا کہ میرے شوہر ٹھیک ہونے والے ہیں، بدقسمتی سے ہمیں زہر کے تریاق کے لیے انتظار کرنا پڑا۔

ٹاؤنس ول یونیورسٹی کے ترجمان کا کہنا تھا کہ ڈفی کی حالت بہتر ہے لیکن اب بھی وہ اسپتال میں ہے۔ زہر کے تریاق کے انتظام کے لیے ایک پروٹوکول موجود ہے اور تریاق انگھام میں دستیاب تھا۔ترجمان کا کہنا تھا کہ پروٹوکول کے مطابق ڈفی کا بہتر علاج انگھام کے بجائے ٹاؤنس ول میں ممکن تھا۔

واضح رہے پام آئی لینڈ بارج کمپنی کے لیے کام کرنے والے 32 سالہ ڈفی پیشے سے مکینک ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں