The news is by your side.

Advertisement

سیلاب سے چند لمحے قبل زندہ بچ نکلنے والا خوش قسمت شخص

امریکا میں سمندری طوفان آئیڈا نے شمالی ریاستوں میں ہولناک تباہی مچائی ہے، سیلاب سے اب تک 22 ہلاکتیں ہوچکی ہیں تاہم ایک خوش قسمت خاندان ایسا بھی ہے جو سیلاب میں پھنسنے کے باوجود زندہ بچ نکلا۔

ریاست نیو جرسی کے رہائشی اس خاندان کو سیلاب کے دوران بدترین صورتحال کا سامنا کرنا پڑا، والد اور بیٹا کسی طرح جان بچا کر باہر نکل گئے اور جبکہ والدہ اور دیگر 2 بیٹے گھر کے اندر پھنس گئے۔

امریکی میڈیا کے مطابق ایک نوجوان کو والد اور بھائی نے کھڑکی توڑ کر باہر نکالا جبکہ والدہ بھی خاصی دیر تک گھر کے اندر پھنسی رہیں۔

حال ہی میں سامنے آنے والی سیکیورٹی کیمرے کی ایک اور فوٹیج میں مزید دل دہلا دینے والے مناظر سامنے آئے ہیں، فوٹیج میں دیکھا جاسکتا کہ تہہ خانے میں پانی بھر چکا ہے اور وہاں ایک شخص موجود ہے۔

وہ شخص سیڑھیوں کی طرف بڑھتا ہے اور اسی وقت پانی کا زور دار ریلا تہہ خانے کی دیوار توڑ کر اندر داخل ہوتا ہے اور تہہ خانے میں موجود تمام سامان بہہ جاتا ہے۔

2 پلرز پر کھڑا تہہ خانہ بعد ازاں منہدم ہوجاتا ہے تاہم وہاں موجود شخص صرف چند لمحے قبل وہاں سے نکلنے میں کامیاب رہتا ہے۔

سمندری طوفان آئیڈا کی وجہ سے شمالی ریاستوں میں ریکارڈ توڑ بارشیں ہوئی ہیں جن میں ہزار سے زائد گھر تباہ ہوئے ہیں اور اب تک 50 ملین ڈالر سے زائد کا نقصان ہوچکا ہے۔

سیلاب کی وجہ سے اب تک 22 ہلاکتیں ہوچکی ہیں جبکہ متعدد افراد لاپتہ بھی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں