The news is by your side.

Advertisement

بیوی کے کھانا نہ پکانے پر پولیس کو شکایت کرنے پر شوہر گرفتار

نئی دہلی: بھارت میں ایک شخص نے پولیس کو بار بار فون کر کے بیوی کی شکایت کی کہ وہ کھانا نہیں پکا رہی جس کے بعد پولیس نے اس شخص کو گرفتار کرلیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق بھارتی ریاست تلنگانہ کی پولیس نے نوین نامی شخص کو پولیس ہیلپ لائن پر بار بار فون کر کے بیوی کی شکایت کرنے پر گرفتار کر لیا ہے۔

بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ شہری نے جمعے کی رات کو ہولی کے تہوار کے موقع پر بیوی کی جانب سے بکرے کا گوشت نہ بنانے کی وجہ سے پولیس کے ایمرجنسی نمبر پر ایک دو نہیں بلکہ 6 مرتبہ کال کر کے شکایت کی جس پر پولیس نے تنگ آکر اس شخص کو ہی گرفتار کر لیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ابتدا میں اسے مذاق کال سمجھ کر نظر انداز کیا گیا لیکن جب نوین نے مسلسل کالز کر کے اپنی بیوی کے خلاف شکایت درج کرنے کا کہا تو پولیس افسر نے اپنے اعلیٰ افسران کو اطلاع دی جس پر انہوں نے اس شخص کو گرفتار کرنے کا فیصلہ کر لیا۔

پولیس نے بتایا کہ نوین جمعہ کی رات نشے میں گھر واپس آیا تھا اور وہ اپنے ساتھ مٹن لایا تھا اور چاہتا تھا کہ اس کی بیوی اسے پکائے، تاہم بیوی اس کی شراب نوشی جیسی بری عادتوں سے تنگ تھی اس لیے اس نے شوہر کی بات ماننے سے انکار کر دیا جس کے بعد اس شخص نے پولیس کو کالز کر کے پریشان کر دیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق مذکورہ شخص کے خلاف انڈین پینل کورٹ (آئی پی سی) کی دفعہ 290 ( پریشان کرنے) اور 510 (نشے کی حالت میں بدتمیزی) کرنے کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں