The news is by your side.

Advertisement

سمندر کی تہہ میں ہونے والی شادی کی انوکھی تقریب

میامی : پسند کی شادی کرنے والے  تیراکوں برطانوی تھامس اور امریکی سینڈرا  فلوریڈا کے سمندر کی تہہ میں ازدواجی  بندھن میں بندھ  گئے، زیرِ آب شادی کی انوکھی تقریب میں دوستوں نے بھی شرکت کی۔

 تفصیلات کے مطابق برطانوی فوجی سارجنٹ تھامس اور ماہر امریکی تیراک  نے  فلوریڈا میں زیرِ  سمندر اپنے چند دوستوں کی موجودگی میں شادی کرلی، عروسی جوڑے میں ملبوس سینڈرا اور تھامس نے ایک دوسرے سے عمر بھر کی رفاقت کا وعدہ کیا۔

تیراک جوڑا 2013 میں پہلی مرتبہ ملا جب 31 سالہ تھامس برطانوی آرمی کی جانب سے تیراکی کی تربیت لینے اموری ڈائیو ریسورٹ پہنچے تھے جہاں سینڈرا بہ طور انسٹرکٹر فرائض انجام دیا کرتی تھی اور آگے چل کر دونوں گہرے دوست بن گئے۔

 

تیراکی کی تربیت کے دوران ہونے والی دوستی جلد محبت میں ڈھل گئی اور تھامس سینڈرا کو اپنا دل بیٹھے جس کے بعد چار سالہ رفاقت و محبت میں تبدیل ہو گی اس دوران سینڈرا اپنے محبوب سے ملنے کئی بار برطانیہ دورے پر گئی اور بالآخر جوڑے نے شادی کا فیصلہ کیا۔

 

شادی کے لمحات کو یادگار بنانے کے لیے جوڑے نے شادی کے لیے وہی مقام چنا جہاں پہلی مرتبہ ملے تھے چنانچہ چند دوستوں کے ہمراہ شادی کی رسومات کی ادائیگی کے لیے فلوریڈا کے گہرے سمندر میں اتر گئے جہاں شادی کی رسومات ادا کی گئیں۔

 

سینڈرا کا کہنا تھا کہ اس قبل ہم نے موسم گرما کی تعطیلات میں ایک قدیم چرچ میں شادی کی رسومات کی ادائیگی کا فٰصلہ کیا تھا لیکن اخراجات کو مد نظر رکھتے ہوئے ہمارے ذہن میں یہ انوکھا خیال آیا جس کے باعث ہم نے شادی کے لمحات کو منفرد اور یادگار بنایا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں