ملک میں جمہوریت کے تسلسل پر باربار شب خون مارا گیا،مریم اورنگزیبmarriyum
The news is by your side.

Advertisement

ملک میں جمہوریت کے تسلسل پر باربار شب خون مارا گیا،مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وزیرمملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ ملک میں جمہوریت کے تسلسل پر باربار شب خون مارا گیا، گزشتہ 4سال میں پیس کی کارکردگی بہت بہترین رہی، نظام کی مضبوطی کے لئے تسلسل ضروری ہے۔

تفصیلات کے مطابق چوتھے نیشنل مینجمنٹ ڈیولپمنٹ کورس کی تقریب میں وزیرمملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جمہوریت کےتسلسل سے اداروں کی کارکردگی بہتر ہوئی، ملک میں جمہوریت کے تسلسل پر باربار شب خون مارا گیا۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ گزشتہ 4سال میں پیس کی کارکردگی بہت بہترین رہی ، نظام کی مضبوطی کےلئےتسلسل ضروری ہے۔

وزیرمملکت برائےاطلاعات نے مزید کہا کہ کئی این جی اوز نے تعلیم وصحت میں اہم خدمات انجام دی ہیں۔


مزید پڑھیں : عوام2018 میں سازش کرنے والوں کو لگام دیں گے، مریم اورنگزیب


یاد رہے کہ چند روز قبل  مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ عوام 2018 میں ترقی کاراستہ روکنےوالوں اورحکومت کے خلاف سازش کرنے والوں لگام دیں گے، عمران خان حکومت اور اداروں کیخلاف منفی سیاست کررہے ہیں۔

انکا کہنا تھا کہ سیاسی جماعتیں انتخابات2018کی تیاریاں کررہی ہیں ، مخالفین 4سال کےدوران عوامی منصوبوں پر تنقید کرتے رہے، احتساب کانعرہ لگانےوالوں نےکےپی کے میں احتساب کو تالالگایا، پارلیمنٹ کو گالیاں دینے والے استعفے دے کر واپس لے چکے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں