The news is by your side.

Advertisement

مریم اورنگزیب وفاقی وزیراطلاعات بن گئیں

اسلام آباد : مریم اورنگزیب وفاقی وزیراطلاعات بن گئیں اور اپنے عہدےکاچارج سنبھال لیا اور کہا میڈیا ہاؤسز، تنظیموں اور صحافی برادری کی بہبود کیلئے اقدامات اٹھائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات مریم اورنگزیب حلف اٹھانے کے بعد اپنے عہدےکاچارج سنبھال لیا ، اس موقع پر وفاقی وزیر اطلاعات کو وزارت کے امور کے حوالے سے بریفنگ دی گئی۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ حکومت آزادی اظہار رائے پر کامل یقین رکھتی ہے، میڈیا ہاؤسز، تنظیموں اور صحافی برادری کی بہبود کیلئے اقدامات اٹھائیں گے۔

وفاقی وزیر اطلاعات کا کہنا تھا کہ پیکاآرڈیننس 2016پرتمام اسٹیک ہولڈرزسےمشاورت کی جائےگی، ملک کےمثبت تشخص کو اجاگرکرنے کیلئے سوشل میڈیا کو فعال بنایا جائے گا اور ریاست ،اداروں کے خلاف منفی پروپیگنڈا کرنے والوں سے سختی سے نمٹاجائے گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ ترقیاتی منصوبوں کوفروغ دینےکیلئےوزارت اطلاعات کاکرداراہمیت کاحامل ہے، ڈرامہ، فلم انڈسٹری کے فروغ کیلئے ہر ممکن اقدامات اٹھائیں گے۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ عوام کو درست معلومات کی فراہمی کیلئےبھاری ذمہ داری عائدہوتی ہے، امید ہے وزارت اطلاعات کے تمام ادارے پیشہ ورانہ امور کو بہتر اندازمیں انجام دیں گے۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ وزارت اطلاعات اورمیڈیااداروں کے درمیان روابط کا فروغ اولین ترجیح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں