The news is by your side.

Advertisement

اسحاق ڈار سے شادی : بس بہت ہوگیا!! ماروی میمن نواز لیگ پر برس پڑیں

اسلام آباد : بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کی سابق چیئرمین ماروی میمن شادی کے حوالے سے ٹوئٹر پر ٹرولنگ کرنے والوں پر پھٹ پڑیں، ان کا کہنا ہے کہ بس بہت ہوگیا منہ کھولنے پر مجبور نہ کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق نون لیگی دور کے وزیر خزانہ اسحاق ڈار سے مبینہ شادی کے حوالے سے ٹوئٹر پر ہونے والی ٹرولنگ پر لیگی رہنما ماروی میمن اپنی ہی پارٹی پر برس پڑیں۔

اپنے ٹوئٹر پیغام میں ان کا کہنا ہے کہ بس بہت ہوگیا اب مجھے منہ کھولنے پر مجبور نہ کیا جائے، مزید تنگ کیا گیا تو کچھ لوگوں کیلئے بہت بڑا مسئلہ کھڑا ہوجائے گا۔

ان کا کہنا ہے کہ لیگی قیادت کی ساکھ اپنی حماقتوں کی وجہ سے پہلے ہی ڈوب چکی ہے، منہ کھولا تو اخلاقی ساکھ بھی مکمل ڈوب جائے گی۔ میں برے وقت میں لیگی قیادت کے زخموں پر مزید نمک پاشی نہیں کرناچاہتی۔

مجھ پر جولائی دو ہزار اٹھارہ سے کیچڑ اچھالی جارہی ہے، کیوں کہ ایک شخص کو جے آئی ٹی کے باہر اُس کے سیکرٹری نے مجبور کیا کہ عمران خان کو شادی چھپانے پر نشانہ بناؤ، ماروی میمن کہتی ہیں کہ نام نہاد رہنما کے روپ میں لیگی کارکن لیڈروں کے بارے میں لکھ رہے ہیں۔

ماروی میمن نے ٹوئٹر پر کہا کہ پی ایم ایل این کے لیڈرز اور پارٹی ورکرز جو ن لیگ کے دو لیڈرز کے بارے میں بات کر رہے ہیں انہیں بتانا چاہتی ہوں کہ آپ کبھی بھی نہیں چاہیں گے کہ میں اصل کہانی کو سامنے لے کر آﺅں اس لیے مجھے مجبور نہ کرو۔

سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ سوشل میڈیا پر ماروی میمن کو کون تنگ کررہا ہے؟ ان پر کون کیچڑ اچھال رہا ہے؟ لیگی رہنما کس جانب انگلیاں اٹھارہی ہیں؟ ماروی میمن کس سچ کو چھپارہی ہیں؟ ان کے خلاف سوشل میڈیا پر اسحاق ڈار سے مبینہ شادی پر ٹرولنگ کی جارہی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں