The news is by your side.

عمران خان صاحب کو گولی نہیں غم لگا ہوا ہے، مریم اورنگزیب

اسلام آباد : وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ چیئرمین پی ٹی آئی کے خطاب سے یقین ہوگیا کہ ان کو کوئی گولی نہیں لگی، عمران خان صاحب کو گولی نہیں غم لگا ہوا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کے خطاب کے ردعمل میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ عمران خان صاحب عوام پاگل اوربےوقوف نہیں ہیں، آپ کا لانگ مارچ ورک فروم ہوم تک محدود ہوگیا ہے، عمران خان صاحب کو گولی نہیں غم لگا ہوا ہے۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار تحریک عدم اعتماد کامیاب ہوئی ہے، اسی آئینی طریقے سے عدم اعتماد کے ذریعے عمران خان کو ہٹایا گیا۔

توشہ خانہ گھڑی کے حوالے سے وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ گھڑی کی سستی ویلیوایشن کرائی گئی، گھڑی نے ان کی اوقات بتادی ہے، آپ یو کے اور یو اے ای عدالتوں میں کیوں جارہے ہیں یہیں رسیدیں دے دیں۔

انہوں نے کہا کہ گھڑی بیچنے کے لئے فرح خان اور شہزاد اکبر سہولت کار بنے، گھڑی کے پیسے منی لانڈرنگ کرکے ملک لائے گئے، عمر فاروق کے ہاتھ میں جو گھڑی ہے وہ کہاں سے آئی؟

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ آپ سب کو چور چور کہتے رہے، چار سال آپ کی حکومت رہی سب مخالفین کو جیلوں میں ڈالا تھا، چیئرمین نیب کو عمران خان نے ویڈیوز کے ذریعے بلیک میل کیا۔،

انہوں نے کہا کہ جوشخص انصاف کی بات کررہا ہے اس کے صوبے کے پی میں تو گزشتہ 10سال سے احتساب کمیشن بند ہے، آپ کے دور میں ترکی، یواے ای کی سرمایہ کاری بند رہی ہے۔

وزیر اطلاعات نے مزید کہا کہ وزیر اعظم شہباز شریف جہاں جاتے ہیں ان کی گھٹیا باتیں سنائی جاتی ہیں، عمران خان نے سی پیک کے پراجیکٹس بند کرا دیئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں