مریم اورنگزیب نے ن لیگی حکومت کی خراب کارکردگی کا خود اعتراف کرلیا -
The news is by your side.

Advertisement

مریم اورنگزیب نے ن لیگی حکومت کی خراب کارکردگی کا خود اعتراف کرلیا

اسلام آباد : نون لیگ کی ترجمان مریم اورنگزیب نے اپنی خراب کارکردگی کا اعتراف کرلیا، ان کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم عمران خان جہاں جائیں گے، ہماری کارکردگی پر ہی بھیک مانگیں گے۔

سوال یہ اٹھتا ہے کون سی کارکردگی؟ وہ جو ملک کو بحرانوں میں چھوڑ کر گئی؟ یا وہ کارکردگی جو ہر پاکستانی کو قرض کے بھاری بوجھ تلے دبا گئی۔

مریم اورنگزیب کی زبان پر سچ آہی گیا اور انہوں نے حقیقت بیان کر دی، اسلام آباد میں صحافیوں سے گفتگو میں کہا کہ وزیر اعظم جہاں جائیں گے ان سے ہماری کارکردگی پر ہی بھیک مانگیں گے۔

آج دوست ملکوں کی جانب مدد کے لیے دیکھا جارہا ہے تو اس کی وجہ کوئی اور انہیں یہی ن لیگی سرکار ہے اور اب یہ بات ن لیگ کی ترجمان بھی مان گئیں۔

جو روک سکو تو روک لو کے نعرے لگاتے رہے وہ معیشت کی کشتی کو بیچ منجدھار چھوڑ گئے، ان کی قیادت اربوں روپے کے کرپشن کے مقدمات میں عدالتوں کے چکر کاٹ رہی ہے۔

اورنج لائن اور میٹرو جیسے منصوبوں کے لیے اتنا قرضہ لیا کہ ملک آج دیوالیہ ہونے کے قریب تھا۔ شاید اسی کو کہتے ہیں آمدنی اٹھنی خرچہ روپیہ۔ پچھلی حکومت کے حکمران ملک کو تیس ہزار ارب قرضے کے بوجھ تلے چھوڑ کر گئے۔ سعودی پیکج نہ ملتا تو شاید ادائیگیوں کا توازن ملک کو کہیں کا کہیں لے جاتا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں