دبئی، شہزادی مریم بنت راشد المکتوم کی شادی کی پر وقار تقریب Dubai
The news is by your side.

Advertisement

دبئی، شہزادی مریم بنت راشد المکتوم کی شادی کی پُررونق تقریب

دبئی : متحدہ عرب امارات کے حکمراں راشد المکتوم کی صاحبزادی مریم کی شادی خانہ آبادی کی پُروقار تقریب دبئی میں منعقد ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق مریم بنت راشد المکتوم کی شادی کے ہمراہ دبئی کے ورلڈ ٹریڈ سینٹر میں انجام پائی جہاں ولی عہد شیخ حمدان سمیت شاہی خاندان کے دیگر افراد اور ملک کی چیدہ چیدہ ممتاز شخصیات نے شرکت کی اور دلہا دلہن کو نیک تمناؤں اور دعاؤں کے ساتھ رخصت کیا۔

شادی کی رسومات روایتی اماراتی انداز میں ادا ہوئی جہاں مخصوص عربی رقص بھی پیش کیا گیا جب کہ تقریب کی جگہ کو خوبصورتی سے سجایا گیا تھا اور پُر لطف عشائیے میں لذیذ کھانوں سے مہمانوں کی تواضع بھی کی گئی۔

 

اس موقع پر دلہا دلہن اور عزیز و اقرباء بھی روایتی لباس زیب تن کیے ہوئے تھے ، سوشل میڈیا پر شادی کی تقریب کی تصاویر شیئر ہونے کے بعد مبارکبادوں کا تانتا بندھ گیا اور دنیا بھر سے شاہی خاندان کے لیے نیک تمناؤں کے پیغامات آنا شروع ہو گئے۔

خیال رہے گزشتہ ماہ مریم بنت راشد المکتوم کی سہیل بن احمد کے ساتھ منگنی کی رسم ادا کی گئی تھی تاہم اس وقت شادی کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا تھا لیکن قیاس یہی کیا جا رہا ہے تھا کہ شاہی جوڑا ایک ماہ کے اندر رشتہ اوزدواج سے منسلک ہوجائیں گے۔

 

  باوقار تقریب کی تصویری جھلکیاں 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں