The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز نے وزیراعظم کو ’مشورہ‘ دے دیا

لاہور: مسلم لیگ کی مرکزی نائب صدر مریم نواز نے وزیراعظم عمران خان کو مشورہ دے دیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے وزیراعظم عمران خان کی تقریر پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ تھوڑا صبر کرلو بھائی، حوصلہ کرو۔

مریم نواز نے اپنے ٹویٹ میں لکھا کہ ’عدم اعتماد میں ابھی کچھ دن باقی ہیں، آپ ابھی سے ہتھیار پھینک کر اپوزیشن کی نشست پر آگئے ہیں۔‘

دوسری جانب ترجمان مسلم لیگ ن مریم اورنگزیب نے کہا کہ وزیراعظم کی آج کی تقریر سے واضح ہوگیا کہ انہوں ںے شکست تسلیم کرلی ہے۔

انہوں نے الزام لگایا کہ عمران خان کے دستخط سے چار لوگوں کے نام پر فنڈنگ آتی ہے، وزیراعظم بتائیں یہ چاروں کون سے چپڑاسی ہیں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ ہم نے 20روپے پیٹرول اور فضل الرحمان کو کم کیا، اندرون سندھ والوں سے کہتا ہوں کہ زرداری سے آزادی کا وقت آگیا ہے۔

مزید پڑھیں: زرداری اب تمہارا وقت آگیا ہے، وزیراعظم عمران خان

عمران خان کا کہنا تھا کہ جب گیدڑ کی موت آتی ہے تو شہر کی طرف بھاگتا ہے، ان کی سیاسی موت آئی ہے تو انہوں نے تحریک عدم اعتماد جمع کرائی، میں بڑی دیر سے ان چوروں اور ڈاکوؤں کا انتظار کررہا تھا۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ میں 25سال سے ان چوروں کیخلاف سیاست نہیں بلکہ جہاد کررہا ہوں، میں ساڑھے3سال سے ملک کو سنبھال رہا تھا۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ لوگ ملک سے اربوں ڈالر چوری کرکے بیرون ملک لے کرگئے میں سوچ رہا تھا کہ کسی طرح ان کی گردن میرے ہاتھ میں آجائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں