maryum مسلم لیگ ن کیخلاف سازشیں کرنے والوں کو ناکامی ہوگی،مریم نواز
The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن کیخلاف سازشیں کرنے والوں کو ناکامی ہوگی،مریم نواز

لاہور : سابق وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ مسلم لیگ ن کو توڑنے کی سازشیں کرنے والے کبھی کامیاب نہیں ہونگے ۔ وہ زمانہ گیا جب لوگ ڈرتے تھے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نواز نے حلقہ این اے 120کی یونین کونسل 62کے بلدیاتی نمائندوں اور پارٹی کارکنوں سے ملاقات کی۔

ملاقات کے بعد مریم نواز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ مسلم لیگ ن کو توڑنے کی سازشیں کرنے والے ناکام ہونگے، جن ارکان اسمبلی کے بارے میں کہا جا رہا ہے کہ ستر لوگ پارٹی چھوڑ رہے ہیں وہ لوگ ہیں کہاں ۔ ن لیگ کو توڑنے کی سازشیں کامیاب نہیں ہونگی۔

مریم نواز نے کہا کہ اچھا فیصلہ آنے کی امید ہے، اب زمانہ تبدیل ہو گیا ہے لوگ ڈرنے کے بجائے بات کرتے ہیں ، دوہزار اٹھارہ کے الیکشن میں شیر بہت زور سے دھاڑے گا۔

اس سے قبل واسا ، ایل ڈی اے ٹیپا سمیت مختلف محکموں کے افسران نے یونین کونسل 62میں جاری ترقیاتی کاموں پر بریفنگ دی۔


مزید پڑھیں :  انصاف کے قتل کے نتائج مرتب ہوں گے، مریم نواز کا ٹوئٹ


یاد رہے کہ سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر مریم نواز نے عدلیہ پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ معزز جج صحیح کہتے ہیں پاناما فیصلہ کئی دہائیوں تک یاد رکھا جائے گا، پاناما فیصلہ کئی دہائیوں تک بری مثال کے طور پر یاد رکھا جائے گا۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ انصاف کے قتل کے نتائج مرتب ہوں گے، اقامہ جیسا ایک برا فیصلہ انصاف کی ساکھ تباہ کردیتا ہے، دنیا میں اب آپ کو اسی نظر سے دیکھا جارہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں