The news is by your side.

Advertisement

عوام کو کسی صورت ذخیرہ اندوزوں کے رحم و کرم پر نہیں چھوڑا جا سکتا،عثمان بزدار

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ عوام کو کسی صورت ذخیرہ اندوزوں کے رحم و کرم پر نہیں چھوڑا جا سکتا۔

تفصیلات کے مطابق صوبائی دارالحکومت لاہور میں وزیراعلی ٰپنجاب سردار عثمان بزدار کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا جس میں کرونا وائرس کا پھیلاؤ روکنے کے لیے اقدامات کا جائزہ لیا گیا۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ طبی آلات کی خریداری کے لیے محکمہ صحت کو 12 ارب روپے جاری کر دیے، کرونا مریضوں کے علاج معالجے کے لیے تمام ضروری اقدامات کیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ڈی جی خان قرنطینہ مرکز میں 550 زائرین کے کرونا ٹیسٹ منفی آئے، منفی ٹیسٹ کے بعد زائرین کو ان کو گھروں میں روانہ کیا جا رہا ہے۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ اشیائے ضروریہ کی سپلائی بہتر بنانے کے لیے ہر ممکن اقدام اٹھانے کا فیصلہ کیا ہے، صوبے میں آٹے سمیت کسی چیز کی کوئی قلت نہیں ہے، صوبے بھر میں آٹے دیگر اشیائے ضروریہ کی فراہمی کو ہر صورت یقینی بنایا جائے گا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزوں کے خلاف بلا امتیاز کارروائی کا حکم دیتے ہوئے کہا کہ عوام کو کسی صورت ذخیرہ اندوزوں کے رحم و کرم پر نہیں چھوڑا جاسکتا۔

انہوں نے فوڈ سپلائی چین کو مزید بہتر بنانے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ پنجاب کے ہر ڈویژن میں نئی ٹیسٹنگ لیبز جلد فنکشنل ہو جائیں گی، لیبز کے فنکشنل ہونے سے ہر ڈویژن پر کرونا ٹیسٹ کی سہولت میسر ہو گی، نئی لیبز کے قیام کے لیے 62 کروڑ روپے محکمہ صحت کو جاری کر دیے ہیں۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ سرکاری اسپتالوں میں 3000 بستر کرونا مریضوں کے لیے مختص کر دیے، نجی اسپتالوں میں بھی 3000 بستروں کی سہولت کی نشاندہی کر لی گئی ہے، تعلیمی اداروں کے ہاسٹلز کی میپنگ کر کے50 ہزار مزید بستروں کا انتظام کیاگیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں