The news is by your side.

Advertisement

افغانستان کو گندم کی فراہمی، پاکستان اور بھارت کے درمیان معاملات طے

اسلام آباد : افغانستان کو بھارتی گندم کی فراہمی کیلئے پاکستان اور بھارت کے درمیان معاملات طے پاگئے، گندم کی پہلی کھیپ رواں ماہ کے آخر تک بھجوائے جانے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کو بھارتی گندم بھجوانے کے معاملے پر پاکستان اور بھارت میں معاملات طے ہوگئے، بھارت 50 ہزار میٹرک ٹن گندم پاکستان کے راستے ہی بھجوائے گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ بھارتی گندم افغان ٹرانسپورٹ کے ذریعے ہی کابل بھجوائی جائے گی، اس سلسلے میں بھارت نےافغان ٹرانسپورٹ اور ڈرائیورزکی تفصیلات پاکستان کےحوالے کردیں۔

ذرائع نے بتایا کہ بھارت نے60 افغان ٹرکوں اورڈرائیوروں کی تفصیلات پاکستان کوبھجوائی ہیں اور پاکستان سے 60 افغان ڈرائیورز کے لیے پاکستانی ویزے کی درخواست کردی۔

ذرائع کے مطابق بھارت 16فروری سےگندم کی فراہمی پر کام شروع کردے گا، واہگہ بارڈر کےذریعےگندم افغان ٹرکوں کے ذریعے افغانستان بھجوائی جائے گی۔

اس حوالے سے ذرائع وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان نے بھارت کی فراہم تفصیلات پر کام شروع کردیا ہے ، پاکستان کو بھارتی تفصیلات موصول ہوگئیں اور تمام پاکستانی متعلقہ اداروں کو گندم کی ٹرانسپورٹیشن سےمتعلق آگاہ کردیا گیا ہے۔

گندم کی پہلی کھیپ رواں ماہ کے آخر تک بھجوائے جانے کا امکان ہے۔

خیال رہے بھارت نے 50ہزار میٹرک ٹن گندم بھجوانے کا اعلان کیا تھا اور گندم پاکستان راستے سے بھجوانے کی درخواست کی تھی۔

بھارت نے گندم بھارتی یا افغان ٹرکوں سے براستہ پاکستان بھجوانے کا مطالبہ کیا تھا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ بھارتی گندم ورلڈ فوڈ پروگرام کے ذریعے افغانستان میں تقسیم کی جائے گی، گندم کے علاوہ بھارت دواؤں کی بھاری کھیپ بھی افغانستان بھجوائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں