The news is by your side.

Advertisement

شہریار منور اور مایا علی کا ’’پہلی سی محبت‘‘

کراچی: پاکستانی شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار شہریار منور اور مایا علی اے آر وائی ڈیجیٹل کے نئے ڈرامے ’پہلی سی محبت‘ میں ایک بار پھر ایک ساتھ نظر آئیں گے۔

اے آر وائی ڈیجیٹل پر جلد ناظرین کے لیے نیا ڈرامہ سیریل ’پہلی سی محبت‘ نشر کیا جائے گا، جس کی پہلی جھلک جاری کردی گئی ہے، ڈرامے کی پہلی جھلک میں اداکارہ مایا علی اور شہریار منور کو دکھایا گیا ہے۔

پہلی جھلک میں مایا علی سرخ لباس زیب تن کیے ہوئے بارش میں بھیگ رہی ہیں جبکہ شہریار منور کو افسردگی کے عالم میں دکھایا گیا ہے۔

اداکار شہریار منور کی ٹی وی اسکرین پر 7 سال بعد واپسی ہورہی جبکہ مایا علی بھی 4 سال کے بعد چھوٹے پردے پر نظر آئیں گی، اس سے قبل دونوں فنکار فلم پرے ہٹ لو میں ایک ساتھ جلوہ گر ہوئے تھے۔

شہریار منور نے کہا کہ ان کی دوبارہ ٹی وی اسکرین پر آنے کی وجہ نئی ڈرامہ سیریل ’پہلی سی محبت‘ کا اسکرپٹ ہے، اس طرح کے اسکرپٹ کی کافی عرصے سے تلاش تھی۔

اداکار نے بتایا کہ پہلی سی محبت نام کی طرح ایک لو اسٹوری ہے جو آگے چل کر نیا رخ اختیار کرلیتی ہے، ڈرامے میں بہت سے اتار چڑھاؤ آئیں گے، امید ہے کہ ناظرین اس سے لطف اندوز ہوں گے۔

ڈرامہ سیریل پہلی سی محبت کی ہدایت کاری کے فرائض انجم شہزاد نے انجام دئیے ہیں جبکہ اس کی رائٹر فائزہ افتخار ہیں۔ ڈرامے کی کاسٹ میں شہریار منور، مایا علی، شبیر جان، حسن شہریار یاسین، نوشین شاہ شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں