The news is by your side.

Advertisement

عثمان خالد بٹ سے شادی؟ مایا علی کا مداح‌ کو کرارا جواب

کراچی: پاکستانی فلم و ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ مایا علی نے اداکار عثمان خالد بٹ سے شادی کے سوال پر مداح کو کرارا جواب دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ مایا علی نے نئے سال کے موقع پر اپنی خوبصورت تصویر شیئر کی جسے مداحوں نے پسند کیا وہیں ایک صارف ملک عمیر طاہر نے ان سے سوال کیا کہ ابھی بھی عثمان خالد بٹ کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہیں، آپ دونوں کو ساتھ نہیں دیکھا۔

مایا علی نے مداح کے سوال پر برہمی کا اظہار کیا اور لکھا کہ ’کیا آپ نے مجھ سے، میری فیملی سے یا عثمان خالد بٹ یا ان کی فیملی سے اس بات کا ذکر سنا ہے؟

اداکارہ نے مزید کہا کہ سوال کرنا آپ کا حق ہے لیکن برائے کرم کسی کے بارے میں بھی بیان دینے سے گریز کریں۔

 

View this post on Instagram

 

2019 thank you for the lessons, 2020 I am ready… 📸 @zillestudio_kukisphotography

A post shared by Maya Ali (@official_mayaali) on

مایا علی کی جانب سے کرارا جواب ملنے کے بعد صارف کی جانب سے کمنٹ ڈیلیٹ کردیا گیا ہے لیکن اس سوال کا اسکرین شاٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا۔

واضح رہے کہ اداکارہ مایا علی اور عثمان خالد بٹ اچھے دوست ہیں انہوں نے بہت سے ڈراموں میں ایک ساتھ اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں اور ڈراموں میں دونوں کی جوڑی کو مداحوں کی جانب سے پسند کیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ چند روز قبل شہروز سبزواری اور سائرہ شہروز کے درمیان طلاق کی خبریں گردش کررہی تھیں، شہروز سبزواری نے ویڈیو پیغام میں علیحدگی کی تصدیق کرتے ہوئے طلاق کی خبروں کو بے بنیاد قرار دیا تھا۔

سائرہ اور شہروز کی طرح مایا بھی چاہتی ہیں کہ لوگ حقیقت کو جانے بغیر اس طرح کے بیان نہ دیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں