The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں مئیر، ڈپٹی مئیر کا چناؤ 8 جون کو ہوگا،شیڈول جاری

کراچی: سندھ میں بلدیاتی انتخابات کے آخری مرحلے کے شیڈول کا اعلان کر دیا گیا، مئیر،ڈپٹی مئیر،چئیر مین اور وائس چئیرمین کے انتخابات 8 جون کو ہونگے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کی مداخلت پر آخر کار سندھ حکومت نے 4 ماہ بعد بلدیاتی الیکشن کے مکمل کروانے کا فیصلہ کر لیا،خصوصی نشستوں پر”شوز آف ہینڈز” پر الیکشن کرانے کے بعد انتخابات کے آخری مراحلے کا شیڈول بھی جاری کر دیا،جس کے تحت 8 جون کو سندھ بھر کی شہری حکومت کے لیےمئیر،ڈپٹی مئیراور ضلعی حکومت کے لیے چئیرمین و وائس چئیرمین کا چناؤ ہوگا۔


کراچی بلدیاتی انتخابات، ایم کیوایم بازی لے گئی


یاد رہے سندھ میں بلدیاتی الیکشن کا پہلا مرحلہ دمبر 2015 میں ہوا تھا، جس کے بعددوسرے اور تیسر مرحلے کے لیے حکومت نے “لوکل باڈیز الیکشن بل” میں ترمیم کی تھی،جس کے خلاف سندھ کی اپوزشن جماعتیں نے عدالت عالیہ کا دروازہ کھٹکھٹایا تھا،عدالت نے حکومتی ترامیم کو مسترد کر کے انتخابات طے شدہ قوانین کے تحت ہی کرانے کا حکم دیا تھا۔


سپریم کورٹ نے سندھ حکومت کا’شو آف ہینڈ‘ کا قانون مسترد کردیا


شیڈول کے مطابق مئیر ڈپٹی مئیر اور چئیرمین و وائس چئیرمین کے انتخابات کے لیے کاغذات نامزدگی 23 اور 24 مئی کو جمع کروائےجا سکیں گے اور ان کاغزات کی جانچ پڑتال 25 اور 26 مئی کو ہوگی،جب کہ کاغذات پر اٹھائے گئ اعتراضات پر ریٹرنگ آفیسر کے خلاف اپیلیں 28 مئی کو دائر کی جا سکیں گی۔

دائر کی گئی اپیلوں پر فیصلے 30 مئی کو ہونگے ، جس کے بعد حتمی امیدواروں کی فہرست یکم جون کو جاری کر دی جائیں گی،اور اسی دن انتخابی نشانات بھی الاٹ کر دیے جائیں گے۔

شیڈول کے مطابق میئر،ڈپٹی میئر،چیرمین، وائس چیرمین کےلیے پولنگ 8 جون کو ہوگی۔


سندھ میں بلدیاتی الیکشن: کا دوسرا مرحلہ 


یاد رہے صوبہ سندھ میں بلدیاتی انتخابات کا پہلا مرحلہ دسمبر 2015 میں مکمل ہوا تھا،اس کے بعد دوسرے مرحلے میں خواتی،نوجوانوں،مزدور اور اقلیتیوں کی مخصوص نشستوں پر انتخاب ہونا تھا،جو قدرے تاخیر سے عدالت کی مداخلت کے بعد 11 مئی 2016 کو منعقد ہوئے،جس کی تکمیل کے بعد تیسرے اور آخری مرحلے میں مئیر، ڈُپی مئیر اور چئیرمین و وائس چئیرمین کا انتخاب 8 جون کو کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں