The news is by your side.

Advertisement

معروف اداکارہ میرا نے فلم انڈسٹری کو خیر باد کہنے کا اعلان کردیا،

کراچی: جناح انٹرنیشنل  ائیر پورٹ پرمیڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اداکارہ میرا نے فلم انڈسٹری کو خیرباد کہنے کا اعلان کردیا تاہم اُن کا کہنا تھا کہ وہ ٹی وی ڈراموں میں کام جاری رکھیں گی۔

تفصیلات کےمطابق مشہور فلم اداکارہ میرا کی نئی فلم ’’ہوٹل‘‘ریلیز ہونے جارہی ہے،جس کے لیے وہ اپنی ٹیم کے ہمراہ آج کراچی آئی ہیں،اس موقع پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے میرا نے فلم انڈسٹری سے ریٹائرمینٹ کا اعلان کردیا،اُن کا کہنا تھا کہ وہ اب فلم انڈسٹری کے لیے مزید کام نہیں کریں گے،تاہم ٹی وی ڈراموں کے لیے دستیاب ہوں گی۔

اس موقع پر میرا نے اپنے مداحوں کو مشورہ دیا کہ وہ پی ٹی آئی کے جلسے میں جانے کے بجائے ان کی ریلیز ہونے والی فلم ’’ہوٹل‘‘ دیکھیں،انہیں فلم ضرور پسند آئے گی۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے میرا کا بار بار کہنا تھا کہ وہ ’’ہوٹل‘‘ ریلیز کرنے جا رہی ہیں جس پر صحافی حضرات بھی شش و پنج کا شکار ہو گئے تھے،کہ شاید میرا کوئی ہوٹل لانچ کرنے جارہی ہیں تاہم اس موقع پر فلم پروڈیوسر نے تصیح کی کہ اداکارہ مِیرا کوئی ہوٹل نہیں بلکہ اپنی نئی فلم ’’ہوٹل‘‘ ریلیز کرنے جا رہی ہیں۔

میرا کی نئی فلم ’’ہوٹل‘‘ نفسیاتی الجھنوں کی سنسنی خیزی پر مشتمل ایک رومانوی فلم ہو گی جس کے مصنف و ہدایت کار خالد حسن ہیں۔

یہ سوال اپنی جگہ کہ متنازعہ کردار، اور اپنے مخصوص اندازِ گفتگو سے خبروں میں رہنے والی اداکارہ میرا کی یہ فلم مداحوں سے پذیرائی حاصل کرنے میں کامیاب ہو پائے گی یا نہیں، لیکن میرا کا فلم انڈسٹری کو خیر باد کہنے کا اعلان اُن کے مداحوں کے لیے مایوسی کا باعث ضرور بنے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں