The news is by your side.

Advertisement

جنرل راحیل شریف اور عمران خان کی مردان میں ملاقات

مردان : چیف آف آرمی سٹاف جنرل راحیل شریف اور پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے درمیان ہیلی پیڈ پر ملاقات ہوئی ہے ملاقات مردان سانحہ میں شہید ہونے والے افراد کی نماز جنازہ اور زخمیوں کی عیادت کے لیے آنے پر ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق یہ مختصر ملاقت اس وقت ہوئی جب اتفاقیہ طور پر دونوں شخصیات کا آمنا سامنا ہیلی پیڈ پر ہوا،آرمی چیف جنرل راحیل شریف مردان کی ضلع کچہری میں دھماکے کے زخمیوں کی عیادت کیلئے آئے تھے جب وہ تجہیز و تدفین سے فارغ ہو کر دورہ واپس ہیلی کاپٹر پر سوار ہونے کے لئے پہنچے تو اسی دوران پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان بھی ہیلی کاپٹر پر وہاں پہنچے تھے۔

ذرائع کے مطابق ہیلی پیڈ پر ہونے والی مختصر 5 سے 7 منٹ تک جاری رہی ملاقات کے دوران آرمی چیف کے ہمراہ کور کمانڈر پشاور جب کہ عمران خان کے ساتھ خیبرپختونخواہ کے وزیراعلیٰ پرویز خٹک تھے۔

بعد ازاں میڈیا سے بات کرتے ہوئے سربراہ تحریک انصاف عمران خان نے اپنی آرمی چیف سے ہونے والی ملاقات کی تصدیق کرتے ہوئے دہشت گردی سے نبردآزما خیبرپختونخواہ پولیس کی کارکردگی کو سراہا اور اس بات پر زور دیا کہ دہشت گردی کے ناسور کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنے کی ضرورت ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں