کرغزستان کے سفیر کی آرمی چیف سے ملاقات، علاقائی سکیورٹی صورت حال پر تبالہ خیال
The news is by your side.

Advertisement

کرغزستان کے سفیر کی آرمی چیف سے ملاقات، علاقائی سکیورٹی صورت حال پر تبالہ خیال

راولپنڈی: کرغزستان کے خصوصی سفیر ایرک بیشمبیو نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی اور علاقائی سکیورٹی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق کرغزستان کے خصوصی سفیر ایرک بیشمبیو نے جی ایچ کیو کا دورہ کیا، اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی۔

آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ ملاقات میں باہمی دلچسپی اور علاقائی سکیورٹی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا، جبکہ کرغزستان کے سیفر نے علاقائی امن واستحکام کے لیے پاکستان کی قربانیوں کی تعریف کی۔

آرمی چیف سے افغان سفیر کی ملاقات، ملکی صورت حال پر گفتگو

قبل ازیں 3 اگست کو آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے مالدیپ کے سفیر احمد سلیم نے ملاقات کی تھی، اس موقع پر مالدیپ کے سفیر نے خطے میں امن اور استحکام کے لیے پاکستان کے کردار کی تعریف بھی کی تھی۔

بعد ازاں 7 اگست کو روسی نائب وزیر دفاع کرنل جنرل الیگزینڈر فومن نے آرمی چیف سے جی ایچ کیو میں ملاقات کی تھی، ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا تھا کہ اس اہم ملاقات میں علاقائی سکیورٹی کی صورت حال، باہمی دلچسپی کے امور پر تفصیلی گفتگو ہوئی۔

خیال رہے کہ گذشتہ سال جنرل قمر جاوید باجوہ نے افغان سفیر ڈاکٹر عمر اور امریکی نائب وزیر خارجہ ایکس ویلز سے بھی ملاقات کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں