The news is by your side.

Advertisement

شہزادہ ہیری آبدیدہ کیوں ہوئے؟ میگھن مرکل نے وجہ بتادی

لندن: امریکی اخبار کی رپورٹ کے مطابق برطانوی شہزادہ ہیری اس وقت آبدیدہ ہوگئے تھے جب رواں سال کے وسط میں ان کی اہلیہ میگھن مرکل نے اپنے اسقاط حمل سے متعلق بتایاتھا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برطانوی شہزادہ ہیری کی اہلیہ میگھن مرکل نے امریکی اخبار میں شائع ایک مضمون میں بتایا کہ اپنے گھر متوقع دوسرے بچے کی پیدائش سے قبل اسقاط حمل کی اطلاع پر شہزادہ ہیری جذبات پر قابو نہ رکھتے ہوئے آبدیدہ ہوگئے تھے۔

میگھن مرکل نے لکھا کہ چند گھنٹوں بعد جب پرنس ہیری میرے پاس اسپتال میں موجود تھے تو میں نے ان کا ہاتھ تھام کر انہیں تسلی دی، تب میں نے محسوس کیا کہ ان کی ہتھیلیاں میرے اور ان کے آنسوؤں سے بھیگی ہوئی تھیں۔

مزید پڑھیں: شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل نے خطیر رقم عطیہ کردی

ان کا کہنا تھا کہ اس تکلیف دہ صورتحال کے سبب میں یہ سوچ رہی تھی کہ ہم دونوں اس دکھ کو کس طرح بھول پائیں گے، اپنے بچے کو کھو دینا ایک ناقابل برداشت دکھ ہوتا ہے اور ایسا تجربہ بہت سے لوگوں کو ہوتا ہے لیکن اس کا ذکر چند ہی کرتے ہیں۔

میگھن مرکل کا کہنا تھا کہ اس دکھ کے موقع پر مجھے اور میرے شوہر کو اسپتال میں پتا چلا کہ ہر 100 میں سے 10 سے 20 خواتین کے ساتھ ایسا ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ گو کہ یہ دکھ سانجھا ہے لیکن یہ بات کرنا معیوب یا ممنوع اور اسے غیرضروری شرم کا باعث سمجھا جاتا ہے اور اس دکھ کا شکار ہونے والے کو اسے تنہا ہی سہنا پڑتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں