The news is by your side.

Advertisement

امریکی خاتون اول میلانیا ٹرمپ کو جاپان میں شرمندگی کا سامنا

ٹوکیو : امریکی خاتون اول کوجاپان میں شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا وہ خود کو اسٹارسمجھتی رہیں لیکن کوئی اور سپر اسٹار نکلا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی خاتون اول میلانیا ٹرمپ ایشیا کے دورے پر ٹرمپ کے ہمراہ ہیں اور جاپان کی سیر کررہی ہیں لیکن ایک ایسا واقعہ پیش آیا جب امریکی خاتون اول کو جاپان میں شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا۔

 

میلانیا کے اسکول کے دوران ایک بچی انتی پر جوش تھی کہ اسے دیکھ کر دوست نے بھی خوش ہونے کی ایکٹنگ کی، ان کی خوشی دیکھ کر میلانیا ٹرمپ خود کو اسٹار سمجھ رہی ہیں لیکن یہ جب دوست نے اشارہ کیا پیچھے دیکھو تو بچی اچھل ہی پڑی۔

 

 

وہ بچیاں کورین راک اسٹار کو سامنے دیکھ کردیوانی ہوئی تھیں اور میلانیا شرمندہ ہی کھڑی رہ گئیں اور انکے ارمانوں پرپانی پڑگیا۔

دورہ چین کے دوران میلانیا ٹرمپ بیجنگ ز و کی سیر کو نکلیں، میلانیا ٹرمپ بیجنگ زو پہنچیں تو انکا زبردست استقبا ل کیا گیا، میلانیا ٹرمپ نے زو میں پانڈا کا گھر دیکھا جبکہ خاتون اول نے بچوں کیساتھ تصویریں بنوائیں اور ان میں تحفے بھی بانٹے۔

 

 

میلانیا ٹرمپ کو زو انتظامیہ نے تحفہ بھی دیا ۔

اس سے قبل میلانیا ٹرمپ نے جاپانی خاتون اول اکی آبے کے ہمراہ ٹوکیو میں ایلمنٹری اسکول کا دورہ کیا، جہاں وہ بچوں کے ساتھ گھل مل گئیں، بچوں نے مہمانوں کی آمد پر نغمے بھی گائے۔

میلانیا ٹرمپ نے جاپانی خاتون اول کے ساتھ بیٹھ کر جاپانی زبان میں امن کا لفظ لکھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں