The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ کی اہلیہ کی طبیعیت اچانک خراب، اسپتال منتقل

واشنگٹن : امریکا کی خاتون اوّل میلانیا ٹرمپ گردے میں تکلیف کے باعث اسپتال میں داخل ہیں جہاں ان کی گردے کی رسولی کا آپریشن کیا گیا ہے.

تفصیلات کے مطابق امریکا کی خاتون اوّل اور صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی اہلیہ میلانیا ٹرمپ کو گذشتہ روز گردے میں تکلیف کی وجہ سے اسپتال میں داخل کروایا گیا تھا جہاں ان کی گردے کی رسولی کا آپریشن ہوا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ میلانیا ٹرمپ نے دفتر نے بتایا ہے کہ والٹر ریٹ نیشنل ملٹری میڈیکل سینیٹر کے سرجنوں نے ایمبولایزیشن کے ذریعے آپریشن کیا گیا ہے۔

میلانیا ٹرمپ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ میلانیا ٹرمپ کی گردے کی رسولی کا آپریشن کامیابی سے مکمل ہوگیا اور سرجری کے دوران کسی طرح کی مشکل پیش نہیں آئی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق 48 سالہ میلانیا ٹرمپ امید کررہی ہیں کہ تقریباً آپریشن کی وجہ سے ایک ہفتہ اسپتال میں گزارنا ہوگا۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اسپتال جاتے ہوئے اپنی اہلیہ کی خراب طبیعیت اور گردے کی رسولی کے آپریشن پر سماجی رابطے کی ویب سایٹ ٹویٹر پر پیغام دیا ہے کہ ’میں اپنی بہترین خاتون سے کی عیادت کرنے کے لیے اسپتال پہنچ رہا ہوں‘۔

ایمبولایزیشن عموماً ٹیومر تک خون کی روانی کو روکنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے تاکہ کینسر نہیں بن سکے۔

میلانیا ٹرمپ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ’امریکا کی خاتون اوّل کی طبیعیت میں بہتری آرہی ہے، لیکن وہ مکمل طور طبیعیت کے بہتر ہونے کی منتظر ہیں تاکہ اپنا کام جاری رکھ سکیں‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں