The news is by your side.

Advertisement

میلانیا ٹرمپ کو ’مجھے کسی کی پرواہ نہیں‘ الفاظ والی جیکٹ ملبوس کرنے پر تنقید کا سامنا

واشنگٹن : امریکی صدر ٹرمپ کی اہلیہ نے ٹیکساس سینٹر میں تارکین وطن کے بچوں سے ملاقات کے دوران ’مجھے کسی کی پرواہ نہیں‘ درج الفاظ کی جیکٹ ملبوس کرنے پر تنقید کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی اہلیہ میلانیا ٹرمپ کو ٹیکساس سینٹر میں تارکین وطن بچوں سے ملاقات کے دوران متنازع الفاظ کی پرنٹنگ والی جیکٹ پہننے پر تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ خاتون اوّل میلانیا ٹرمپ نے جہاز میں سوار ہوتے وقت جو جیکٹ پہنی ہوئی تھی اس کی پشت پر لکھا تھا ‘مجھے کوئی پرواہ نہیں ہے، آپ کو ہے‘۔

میلانیا ٹرمپ کی خاتون ترجمان کا کہنا ہے کہ امریکی صدر کی اہلیہ کے جیکٹ پر لکھے ہوئے الفاظ میں ’کوئی پوشیدہ پیغام نہیں ہے‘۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اپنی اہلیہ کو تنقید کا نشانہ بنائے جانے کے بعد سماجی رابطے کی ویب سایٹ ٹویٹر پر پیغام دیا ہے کہ ’میلانیا ٹرمپ کی جیکٹ پر لکھے ہوئے الفاظ فیک نیوز والوں کے لیے تھے، جنہیں غلط رُک دیا جارہا ہے‘۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ فیک نیوز بنانے والوں کی غلط خبروں سے میلانیا کو کوئی فرق نہیں پڑتا۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا تھا کہ ٹویٹر استعمال کرنے والے صارفین نے میلانیا ٹرمپ کی ان الفاظ ’مجھے کوئی پرواہ نہیں، آپ کو ہے‘ والی جیکٹ میں تصاویر اور جیکٹ پر درج الفاظ میں ’کوئی پوشیدہ پیغام نہیں ہے‘ کا ٹویٹ دیکھا تو انہیں خوب تنقید کا نشانہ بنایا۔

ٹویٹر استعمال کرنے والے ایک صارف نے ٹویٹ کیا کہ اگر میلانیا ٹرمپ کسی اور موقع پر یہ جیکٹ پہنی ہوتی تو اس فوٹو کو 80 ہزار لوگ ان ہی الفاظ کے ساتھ ٹویٹ کرتے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق خاتون کو ٹیکساس جاتے ہوئے جیکٹ پہنے ہوئے نہیں دیکھا تھا مگر جب وہ واپس واشنگٹن آئی تو انہوں نے جیکٹ پہنا ہوا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں