The news is by your side.

Advertisement

میلبورن ٹیسٹ: چوتھے روز بارش، آسٹریلیا کے دو وکٹوں پر103رنز

میلبورن : ایشز سیریز کے میلبورن ٹیسٹ کے چوتھے روز بارش نے میچ کا مزہ خراب کردیا۔ اختتام تک آسٹریلیا نے دو وکٹوں کے نقصان پر103 رنز بنالئے، انگلینڈ کو آسٹریلیا پر اب بھی برتری حاصل ہے۔

تفصیلات کے مطابق میلورن ٹیسٹ میں بارش نے آسٹریلیا کو بچالیا۔ چوتھے روز انگلینڈ کی ٹیم پہلی اننگز میں اضافہ کئے بغیر چار سو اکیانوے رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔

اوپنر ایلسٹر کک نے دو سو چوالیس رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی، انگلش اوپنر ایلسٹر کک نے ناقابل شکست دو سو چوالیس رنز میں ستائیس چوکے لگائے، کپتان جوروٹ نے اکسٹھ رنز کی اننگز کھیلی، انگلینڈ نے آسٹریلیا پر ایک سو چونسٹھ رنز کی برتری حاصل کی۔

ہدف کے جواب میں آسٹریلیا کا دوسری اننگز میں آغاز اچھا نہ رہا، اکیاون رنز پر میزبان ٹیم کو پہلا جھٹکا مل گیا، عثمان خواجہ بھی ٹیم کو مشکل میں ڈال گئے۔


مزید پڑھیں: میلبورن ٹیسٹ کا دوسرا روز، ایلسٹر کک کی شاندار سنچری


آسٹریلیا نے دو وکٹوں پر ایک سو تین رنزبنائے تھے کے اس دوران بارش نے انگلش ٹیم کے ارمانوں پر پانی پھیردیا، یاد رہے کہ آسٹریلیا ایشز سیریز پہلے ہی اپنے نام کرچکا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں