The news is by your side.

Advertisement

’میرے پاس تم ہو’ حرا مانی کی انٹری پر مداحوں کے تبصرے

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل کے مقبول ڈرامے ’میرے پاس تم ہو‘ شہرت کی بلندیوں کو چھو رہا ہے، اب اس ڈرامے میں نیا موڑ آیا ہے اور دانش اور مہوش کے بیٹے رومی کی ٹیچر بن کر اداکارہ حرا مانی کی انٹری ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل سے ہفتے کی رات 8 بجے نشر ہونے والا ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو نے لوگوں کو اپنا گرویدہ بنا لیا ہے، ڈرامے میں رومی کی ٹیچر حرا مانی کی انٹری پر سوشل میڈیا پر مداحوں نے دلچسپ تبصر کیے ہیں۔

حرا مانی، دانش (ہمایوں سعید) کے دفتر میں کام کرنے والے متین صاحب کی بیٹی کے طور پر ڈرامے میں آئی ہیں اور گزشتہ قسط میں متین صاحب دل کا دورہ پڑنے کے سبب انتقال کرجاتے ہیں۔

مہوش (عائزہ خان) کی دانش کو جب چھوڑ کر شہوار (عدنان صدیقی) کے ساتھ گئیں تو متین صاحب ہی تھے جو دانش کو سپورٹ کررہے تھے اور اب ان کا انتقال ہوچکا ہے سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ حرا مانی اب رومی کو پڑھا لکھا کر کسی قابل بنانے میں رومی کا ساتھ دیں گی۔

حرا مانی کی ڈرامے میں انٹری پر ایک مداح حمزہ بھٹا نے لکھا کہ ’حرا مانی اور ساڑھی کے ساتھ۔‘

Social media has all sorts of reactions for Hira Mani’s entry in Meray Pass Tum Ho

ایک صارف نے حرا مانی کا ہیش ٹیگ استعمال کرتے ہوئے ڈرامے کی تصویر شیئر کی اور لکھا کہ ’حرا مانی بہت ہی خوبصورت لگ رہی ہیں۔‘

Social media has all sorts of reactions for Hira Mani’s entry in Meray Pass Tum Ho

حرا مانی کی جہاں مداحوں نے تعریف کی وہیں کچھ مداحوں نے انہیں تنقید کا نشانہ بھی بنایا۔

میرے پاس تم ہو کی آنے والی اقساط میں کیا حرا مانی دانش کی مدد کریں گی یا ان سے شادی کرلیں گی، ان سب باتوں کو جاننے کے لیے دیکھنا نہ بھولیے ڈرامے کی 14ویں قسط اس ہفتے رات 8 بجے صرف اے آر وائی ڈیجیٹل پر۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں