The news is by your side.

Advertisement

فلوریڈا: پل گرنے سے چارہلاک متعدد زخمی ہوگئے، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ

واشنگٹن: امریکا میں فلوریڈا انٹرنیشنل یونیورسٹی میں پیدل چلنے والا کے لیے بنایا گیا پل گرگیا جس کے نتیجے میں کئی افراد ہلاک جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے‘ ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی شہرمیامی کی فلوریڈا انٹرنیشنل یونیورسٹی کے باہر تعمیرکردہ پل جو کہ چند روزقبل پیدل سڑک پارکرنے کے لئے کھولا گیا تھا‘  آج اچانک گرگیا۔

 پل گرنے کے سبب ملبے کے نیچے متعدد افراد کے دبے ہونے کی اطلاعات ہیں جبکہ پل کے نیچے سے گزرنے والی کئی گاڑیاں بھی اس کے ملبے تلے دب چکی ہیں۔

بھارت میں دریا پربنا پل گرگیا‘ 50 افراد ڈوب گئے

مقامی پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کے فوری بعد سے ہی پولیس اور ریسکیو کی ٹیمیں امدادی کارروائیوں میں مصروف ہیں، اب تک ملبے تلے 6 زخمیوں کو نکالا جاچکا ہے جنہیں طبی امداد فراہم کرنے کے لیے اسپتال منتقل کیا جارہا ہے۔

پولیس حکام کا کہنا تھا کہ پل گرنے کی وجہ سے پل کے اوپر اور نیچے چلنے والے کئی افراد زخمی ہوئے، جبکہ درجنوں گاڑیاں بھی پل کے نیچے آ گئیں ہیں جبکہ امدادی کارروائیاں تیزکردی گئی ہیں۔

جہلم میں میاں شہبازشریف پل بننے سے پہلے زمین بوس ہوگیا

واضح رہے کہ واقع کے بعد علاقے کو گھیرے میں لے کرامدادی کارروائیاں تیز کردی گئی ہیں۔ توقع ظاہر کی جارہی ہے کہ ضرورت پڑنے پرامدادی عملے میں اضافے اورہیلی کاپٹر کی بھی مدد لی جاسکتی ہے۔

خیال رہے کہ پیڈسٹرین پل کا وزن950ٹن ہے جس کا افتتاح گزشتہ ہفتے کیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں