The news is by your side.

100روزہ کارکردگی ، وفاقی وزرا کی ٹاپ 10 کے لئے بھاگ دوڑ جاری

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کو مختلف وزارتوں کی 100روزہ کارکردگی رپورٹس ملنا شروع ہوگئیں ہیں ، اسدعمر، شیخ رشید، مراد سعید  میں سخت مقابلہ ہے، مرادسعید نے کارکردگی میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا اور 50دن میں100روزہ منصوبہ بندی کےاہداف حاصل کرلئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کے 100 روز مکمل ہونے میں صرف 12 دن باقی رہ گئے ہیں ، وفاقی وزرا کی 100روزہ منصوبہ بندی میں ٹاپ 10 کی بھاگ دوڑ جاری ہے ، مختلف وزارتوں کی100 روزہ کارکردگی رپورٹس وزیراعظم کو ملنا شروع ہوگئیں ہیں۔

کارکردگی میں اسد عمر، شیخ رشید، مراد سعید میں سخت مقابلہ ہیں جبکہ شاہ محمود قریشی ، شہریار آفریدی، فیصل واوڈا، زلفی بخاری اور طارق بشیر چیمہ بھی دوڑ میں شامل ہیں۔

مرادسعید


وزیرمملکت برائے مواصلات مرادسعید نے کارکردگی میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا اور 50دن میں100روزہ منصوبہ بندی کےاہداف حاصل کرلئے ، انھوں نے وزارت میں 3 ارب 55کروڑ روپے کی بچت جبکہ نئے منصوبے بھی شروع کئے ، وفاقی کابینہ کے اجلاس کےدوران وزیراعظم نے مراد سعید کو شاباشی بھی دی۔

اسد عمر


ملک کو اقتصادی بحران سے نکالنے پر وزیرخزانہ اسد عمر بھی ٹاپ10میں شامل ہیں ، اسد عمر نے 100روز میں معیشت کو سنبھالا دینے کا ٹارگٹ حاصل کرلیا ، وزیرخزانہ نے سعودی عرب، یو اےای اور چین سےکامیاب اقتصادی معاہدے کئے۔

شیخ رشید


وزیرریلوےشیخ رشید بھی دوڑ جتنے کے دعویدار ہیں ، انھوں نے نئی ٹرینوں کا آغاز کیا اور آمدن میں 2ارب کا ریکارڈ اضافہ کیا۔

شاہ محمودقریشی


وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی کے100 دن بھی انتہائی اہم رہے،بااثرممالک سےسفارتی تعلقات،ملک کامیاب خارجہ پالیسی پر گامزن ہے، شاہ محمود قریشی نے مضبوط خارجہ پالیسی سے متعلق دوٹوک موقف، اقوام متحدہ میں خطاب نمایاں، مسئلہ کشمیرمیں بھارتی دہشت گردی اور انتہا پسندی کو کھل کر بیان اور عالمی برادری کےسامنے دہشت گردی کےخلاف پاکستان کی قربانیاں کو بیان کیا۔

فیصل واوڈا


وفاقی وزیربرائےآبی منصوبہ بندی فیصل واوڈا کو صرف 50 روز مل سکے، فیصل واوڈا نے صوبوں کو پانی چوری روکنے کے اقدامات پرآمادہ کیا، انھوں نے صوبوں میں پانی چوری روکنے کے لئے پہلی بار ٹیلی میٹرز کا منصوبہ شروع کیا، ورلڈ بینک کے ساتھ کامیاب مذاکرات سے رکا ہوا لون واپس حاصل کرلیا جبکہ وزارت میں واٹر پالیسی میں تبدیلی کے عمل درآمد کا آغاز ان کی بڑی کامیابی ہے۔

زلفی بخاری


زلفی بخاری کی وزارت اوورسیزمیں بھی اہم اقدامات اٹھائے گئے،زلفی بخاری نے ہزاروں غیرقانونی بھرتیاں اوربےقاعدگیاں پکڑی اور اوورسیز پاکستانیوں کے لئے سہولتیں اور نئے پروگرامز شروع کئے۔

طارق بشیرچیمہ


وزیرہاؤسنگ طارق بشیرچیمہ کی 50لاکھ گھروں کے منصوبے میں کارکردگی نمایاں رہی ، طارق بشیر کی منصوبے کا جلد آغاز اور کئی شہروں میں کارکردگی شامل ہے۔

خیال رہے حکومت نے 100 دن پورے ہونے پر کارکردگی رپورٹ شائع کرنے کا فیصلہ کیا ہے، 100 دن مکمل ہونے پر خصوصی تقریب منعقد ہوگی، جس میں وزیراعظم عمران خان شرکت کریں گے۔

مزید پڑھیں : حکومت کا 100دن پورے ہونے پر کارکردگی رپورٹ شائع کرنے کا فیصلہ

یاد رہے چند روز قبل 100روزہ پلان کے تحت وزیر اعظم عمران خان وزارتوں کی کارکردگی قوم کے سامنے لانے کا فیصلہ کرتے ہوئے وزارتوں کو پہلے مرحلے کی کارکردگی رپورٹ جمع کرانے کی ہدایت کی تھی۔

وزراء کو رپورٹ میں بتانا ہوگا کہ قومی خزانے کو کتنا فائدہ پہنچایا، کفایت شعاری،سادگی پرعمل ہوا؟ عوام کو ریلیف کے لیے کیا اقدامات کیے اور حکومتی منشورپرعملدرآمد ، نئی اسکیموں، کرپشن کے سد باب کے لیے کیا اقدامات کیے۔

وزیر اعظم وزارتوں کی کارکردگی قوم کے سامنےلائیں گے اور اعلیٰ کارکردگی کے حامل وزراکوحکومتی و عوامی سطح پر کریڈٹ دیں گے۔

واضح رہے عام انتخابات 2018 سے قبل 20 مئی کو پاکستان تحریکِ انصاف کے چیئرمین عمران خان نے سو دن کی منصوبہ بندی کا اعلان کیا تھا اور کہا تھا کہ 100 دن کا منشور دے دیا ہے، یہ منشور ہماری سمت کا تعین کررہا ہے۔

سربراہ تحریک انصاف نے مزید کہا تھا کہ سو دن کے پلان کا مقصد حکومت کی تمام پالیسیاں بنانا ہے، سو دن کے پلان میں سوا3کروڑ سرکاری اسکولوں کے بچوں کی تعلیم پر توجہ دینی ہے، مدارس کے25لاکھ بچوں کو اعلیٰ تعلیم دینی ہے، مدارس کے بچوں کو بھی ڈاکٹر بنانا ہے، ہم نے نچلے طبقے کو اوپر لانا ہے، بیورو کریسی کو غیرسیاسی کیا جائے گا، سرکاری اسپتالوں کو ٹھیک کرنے گئے تو مافیا کا سامنا کرنا پڑا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں