The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کے بعد اپنے مستقبل کا فیصلہ کروں گا، مصباح الحق

لاہور: پاکستان ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق نے کہا ہے کہ پاکستان سپر لیگ کے بعد انٹرنیشنل کرکٹ کھیلنے یا نہ کھیلنے کا فیصلہ کروں گا۔ سابق کرکٹرزکی تنقید پربہت غصہ آتا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق کا کہنا تھا کہ زیادہ سمجھ بوجھ اورتجربے کے باوجود بھی میری بیٹنگ کو ٹارگٹ کیا جاتا ہے، میں ایک ماہ کے اندر اندر اپنے مستقبل کا فیصلہ کرلوں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ بعض لوگ اس طرح کے تبصرے کرتے ہیں کہ میری بیٹنگ کام کی نہیں۔ اگلےماہ کیرئیر کے بارے میں اہم فیصلہ کروں گا۔ انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل میں کھیل کر پتہ چل جائےگا کہ مجھ میں کتنی کرکٹ باقی ہے۔

ریٹائرمنٹ کا فیصلہ کرتے وقت صرف خود کو نہیں دیکھنا ہوتا،پوری ٹیم کو ساتھ لے کر چلنا ہوتا ہے۔ میں 2015 میں انگلینڈ کے خلاف سیریز کھیلنے کے بعد کرکٹ چھوڑ سکتا تھا۔

یاد رہے کہ پانچ ماہ قبل مصباح الحق پاکستان کے سب سے بڑے کرکٹ ہیرو تھے، ٹیسٹ میں نمبر ون بنے۔ ویسٹ انڈیز، نیوزی لینڈ اورپھر آسٹریلیا سے شکست نے مصباح کا ریکارڈ خراب کردیا۔

مصباح تاریخ رقم کرنے گئے تھے مگر بد قسمتی سے تاریک ماضی کا حصہ بن گئے، جس کے بعد سابق کرکٹرز کو بھی مصباح کی کپتانی خوفناک نظرآنے لگی، بیٹنگ فارم کےروٹھتے ہی چاہنے والے بھی مصباح الحق سے روٹھ گئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں