The news is by your side.

Advertisement

زندگی میں کبھی بھی ہار نہیں ماننی چاہیے، کشمیری رہنما مشعال ملک

لاہور : کشمیری رہنما مشعال ملک نے کہا ہے کہ زندگی میں کبھی بھی ہار نہیں ماننی چاہیے، اکیسویں صدی میں بھی جو کشمیر میں ہو رہا ہے دنیا اس ظلم کو محسوس کرے ،کشمیری جدوجہد مسلسل ہے ہرروز آزادی کا جذبہ بڑھتا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے نجی یونیورسٹی میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کشمیرمیں بزرگ جوانوں کی میتیں دفناتے ہیں، آزادی کایہ جذبہ نئی نسل میں منتقل ہو رہا ہے، کشمیر اتنا بڑا مسئلہ ہے کہ اس کی وجہ سے دو ملک ایٹمی طاقت بنے ہیں۔

مشعال ملک کا کہنا تھا کشمیرمیں بزرگ جوانوں کی میتیں دفناتےہیں، مودی جنونی اور انسانیت کا دشمن ہے گجرات کے اس قاتل سے کچھ بعید نہیں اس بات کے امکانات موجود ہیں کہ پاکستان اور بھارت کے درمیان ایٹمی جنگ ہو سکتی ہے۔

حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے کہا ان کشمیر سیاسی جماعتوں سے کہیں بڑا مسئلہ ہے ہرپاکستانی کشمیر کے لیے کردار ادا کرے، کشمیر پر کوئی لانگ مارچ دھرنا یاعالمی سطح کا کنونشن نہیں ہوتا، سیاسی جماعتیں ایک دوسرے کے خلاف سوشل میڈیا مہم چلاتے ہیں لیکن اس مسئلے پر ایک نہیں ہوتے۔

مزید پڑھیں : بھارتی فوج نے یاسین ملک کو خفیہ طور پر تہاڑ جیل منتقل کردیا، مشعال ملک

ان کا کہنا تھا تحریکوں میں بریک نہیں لگتی یہ مسلسل جدوجہدہوتی ہے، مقبوضہ کشمیرکوئی ایسامسئلہ نہیں جوکبھی حل نہ ہوسکے، زندگی میں کبھی بھی ہار نہیں ماننی چاہیے، اکیسویں صدی میں بھی جوکشمیرمیں ہو رہاہےدنیااسےمحسوس کرے، کشمیرجدجہدمسلسل ہےہرروزآزادی کاجذبہ بڑھتاجارہا ہے۔

کشمیری رہنما نے مزید کہا میرے شوہر دنیا کی سخت ترین جیل تہاڑ جیل میں قید ہیں، میرا یہاں کھڑا ہونا بھی معجزہ ہے، جس مشکلات سے گذر رہی ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں