The news is by your side.

Advertisement

بنوں میں دھماکا، ایم ایم اے امیدوار سمیت سات افراد زخمی

بنوں: خیبر پختونخوا کے علاقے بنوں میں ریموٹ کنٹرول بم حملے میں متحدہ مجلس عمل کے امیدوار ملک شیریں سمیت سات افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق ریموٹ کنٹرول کے ذریعے کیا جانے والا بم حملہ ایم ایم اے کے قافلے کے قریب کیا گیا، دھماکے میں زخمی افراد کو اسپتال منتقل کر دیا گیا۔

پولیس کے مطابق بارودی مواد ایک موٹر سائیکل پر نصب کیا گیا تھا، پولیس نے جائے وقوعہ سے شواہد اکھٹے کر کے حملہ آواروں کی تلاش شروع کر دی ہے۔

واقعے سے قبل قومی اسمبلی کے حلقے 89 سے ایم ایم اے کے امیدوار ملک شیریں کا قافلہ تختی خیل بکا خیل سے گزر رہا تھا کہ اس دوران موٹر سائیکل پر نصب بم پھٹ گیا۔

دھماکے کے فوراً بعد مختلف امدادی ادارے موقع پر پہنچ کر امدادی کاروائیوں میں لگ گئے، اہل کاروں نے زخمیوں کو قریبی اسپتال منتقل کیا جہاں انھیں طبی امداد دی گئی۔

بلاول کی ریلی پرپتھراؤ، گرفتار ملزم کو عدالت نے رہا کردیا


دھماکے میں ایک گاڑی بھی تباہ ہوگئی، پولیس اور دیگر سیکورٹی اداروں نے تحقیقات شروع کر دی ہے، اس سلسلے میں جائے وقوعہ سے ابتدائی شواہد بھی جمع کر لیے گئے ہیں۔

واضح رہے کہ پاکستان میں انتخابات 2018 کے سلسلے میں مختلف جماعتوں کی جانب سے انتخابی مہم زور و شور سے جاری ہے، اس دوران یہ پہلا واقعہ ہے کہ کسی سیاسی جماعت کے قافلے پر بم حملہ کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں