The news is by your side.

Advertisement

شریف برادران‘ دیگر کے نام ای سی ایل میں ڈالنے کی درخواست‘ قابل سماعت قرار

لاہور: ہائی کورٹ نے نوازشریف اور شہبازشریف کانام ای سی ایل میں ڈالنےکی درخواست قابل سماعت قرار دے دی ہے‘درخواست میں وزیرقانون پنجاب راناثنااللہ اورمشتاق سکھیرا کو بھی نامزد کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ میں نا اہل ہونے والے سابق وزیراعظم نواز شریف اور وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کی درخواست کو سماعت کے لیے منظور کرلیا ہے‘ہائی کورٹ نے 2ہفتےمیں وزارت داخلہ سے جواب طلب کرلیا۔

یہ درخواست پاکستان عوامی تحریک کےرہنماخرم نوازگنڈاپورکی جانب سے دائرکی گئی‘ جس میں موقف اختیار کیا گیا کہ ہائی کورٹ نے سانحۂ ماڈل ٹاؤن کی رپورٹ منظرِ عام پر لانے کا حکم دیا ہے‘ ملزمان مقدمے سے بچنے کے لیے بیرونِ ملک فرار ہوسکتے ہیں۔

باقرنجفی رپورٹ منظرعام پرلانے سے فرقہ واریت پھیلنے کا خدشہ ہے

خیال رہے سانحہ ماڈل ٹاؤن کے لواحقین نے اپنی درخواست میں مؤقف اختیار کیا تھا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کا کیس زیر سماعت ہے جس کی تفتیشی رپورٹ منظرعام پر نہیں لائی جارہی‘ عدالت نے درخواست پر فیصلہ سناتے ہوئے حکومت کوباقر نجفی رپورٹ کو جاری کرنے کا حکم صادر کیا تھا۔

دوسری جانب صوبائی وزیر قانون رانا ثناء اللہ نے عدالتی فیصلےپر ردعمل دیتے ہوئے کہا تھا کہ باقر نجفی رپورٹ منظرعام پر آئی تو فرقہ واریت پھیلنے کا خطرہ ہے تاہم قابل اعتراض حصے کے علاوہ رپورٹ منظرعام لانے کو تیار ہیں۔

یاد رہے کہ 3 سال قبل لاہور کے علاقے ماڈل ٹاؤن میں پولیس کی جانب سے منہاج القرآن مرکز کے ارد گرد سے رکاوٹیں ہٹانے کے نام پر آپریشن کیا گیا جہاں کارکنوں اور پولیس کے درمیان مزاحمت ہوئی اور اس دوران پولیس کے شدید لاٹھی چارج کے سبب 14 افراد جاں بحق اور درجنوں زخمی ہوگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں