The news is by your side.

Advertisement

’’روز اِک یاد ، یاد کرتا ہوں، اتنا ہنستاہوں ، کے روپڑتا ہوں‘‘

کراچی: پاکستانی شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار و گلوکار محسن عباس حیدر نے اپنی ننھی بیٹی کی تیسری برسی کے موقع پر اس کی یادگار تصویر شیئر کردی۔

تفصیلات کے مطابق اداکار محسن عباس حیدر نے اپنی شیرخوار بیٹی وین عباس حیدر کی تیسری برسی کے موقع پر یادگار تصویر شیئر کی ، اداکار نے تصویر شیئر کرتے ہوئے ایک غمگین شعر بھی لکھا۔

محسن نے لکھا کہ ۔۔۔

’روز اِک یاد ، یاد کرتا ہوں
اتنا ہنستا ہوں، کے رو پڑتا ہوں‘‘

اس کے علاوہ ہیش ٹیگ کا استعمال کرتے ہوئے انہوں نے مزید لکھا کہ ’15 دسمبر، برسی، ماہ وین عباس حیدر، وینو کے بابا۔‘

محسن عباس حیدر نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر یہ پوسٹ ایک گھنٹہ قبل شیئر کی تھی جسے اب تک 6 ہزار سے زائد مداح لائیک کرچکے ہیں جبکہ اُن کی اس پوسٹ پر انسٹاگرام صارفین کی جانب سے مختلف کمنٹس بھی کیے جارہے ہیں۔

واضح رہے کہ اداکار و میزبان محسن عباس حیدر کی شیر خوار بیٹی ’ماہ وین حیدر عباس‘ 26 اکتوبر 2017 کو پیدا ہوئی تھی، محسن عباس حیدر اپنی بیٹی کی پیدائش پر بہت خوش تھے۔

انہوں نے اپنی بیٹی کی تصاویر انسٹاگرام پر شیئر کرنے اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے لکھا تھا ’بالآخر اس سال مجھے اپنےجینے کی وجہ مل گئی۔‘

اُسی سال 15دسمبر 2017 کو محسن عباس حیدر نے اپنی بیٹی کے انتقال کی خبر خود انسٹاگرام پر شیئر کی اور لکھا کہ ’میری ایک ماہ کی بیٹی ماہ وین عباس حیدر اب نہیں رہی، میری تمام لوگوں سے درخواست ہے کہ آپ سب ماہ وین کو اپنی دعاؤں میں یاد رکھیں۔‘

Comments

یہ بھی پڑھیں