The news is by your side.

Advertisement

18 بچوں کی ماں نے 17 بچوں میں کرونا وائرس منتقل کردیا

واشنگٹن: کرونا وائرس کی علامت ظاہر ہوتے ہی لوگ پریشان ہو کر ڈاکٹر کے پاس جارہے ہیں تاہم بعض کیسز میں مرض کا شکار لوگوں میں کوئی علامت ظاہر نہیں ہورہی، ایسی ہی ایک ماں نے بھی بے خبری میں اپنے 18 میں سے 17 بچوں کو وائرس منتقل کردیا۔

نیویارک کی رہائشی برٹنی جینک میں کرونا وائرس کی کوئی علامت ظاہر نہیں ہوئی چنانچہ وہ معمول کے مطابق اپنے گھر میں رہ رہی تھی، پھر اچانک اس کی طبیعت نہایت بگڑ گئی جس کے بعد اس کا ٹیسٹ کیا گیا تو انکشاف ہوا کہ وہ کرونا وائرس کا شکار ہوچکی ہے۔

تشویش ناک بات یہ تھی کہ ماں سے اس کے 18 میں سے 17 بچوں میں بھی وائرس منتقل ہوچکا تھا، برٹنی کے 18 بچوں میں سے کچھ گود لیے ہوئے ہیں جو سب ایک ساتھ ایک گھر میں رہتے ہیں۔

برٹنی کا کہنا ہے کہ اسے گزشتہ 5 ہفتوں سے کسی بیماری کا سامنا نہیں کرنا پڑا اور اب وہ شدید بیمار ہوئی ہے اور بستر پر پڑ گئی ہے، ’میں اپنی زندگی میں آج سے پہلے کبھی اتنی خوفزدہ نہیں ہوئی‘۔

حکام کا کہنا ہے کہ اس بات کا تعین نہیں ہوسکا کہ خود برٹنی اس وائرس کا کیسے شکار ہوئی۔

خیال رہے کہ امریکی ریاست نیویارک اس وقت اس وبا کا مرکز بن چکی ہے، صرف نیویارک میں اب تک 2 لاکھ 23 ہزار 699 افراد وائرس کا شکار بن چکے ہیں جبکہ ہلاک افراد کی تعداد 12 ہزار 800 ہوچکی ہے۔

نیویارک سمیت امریکا میں وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 7 لاکھ 10 ہزار 272 ہوچکی ہے جبکہ ملک بھر میں ہلاکتوں کی تعداد 37 ہزار 175 ہوچکی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں