The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر کے 400 سے زائد اسپتالوں کو براہ راست طبی سامان دیا جائےگا، اسد عمر

اسلام آباد: وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمر کا کہنا ہے کہ ملک بھر کے400 سے زائد اسپتالوں کو براہ راست طبی سامان دیا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وفاقی وزیر اسد عمر نے نیوز کانفرنس کے دوران کہا کہ ڈاکٹرز اور پیرامیڈیکل اسٹاف کےتحفظ کے لیے اقدامات کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ڈاکٹرز اور پیرامیڈیکل اسٹاف کا تحفظ اولین ترجیح ہے، اسپتالوں کو سہولتوں کی فراہمی کے لیے ہرممکن اقدامات کر رہے ہیں،ملک بھر کے 400 سے زائد اسپتالوں کو جمعرات سے براہ راست طبی سامان فراہم کیا جائےگا۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ وینٹی لیٹرز سے آراستہ 153اسپتالوں کو طبی سامان فراہم کیاجائے گا، وفاق کی جانب سےصوبوں کو 39 ہزار 500 کٹس فراہم کی جا چکی ہیں،اپریل کے آخر تک 25 ہزار ٹیسٹ روزانہ کی بنیاد پر استعداد رکھیں گے۔

انہوں نے بتایا کہ گزشتہ3 روز میں3 ہزار سے زائد کرونا ٹیسٹ کیےگئے، ملک بھر کے اسپتالوں نے 22 ہزار ٹیسٹنگ کٹس کامطالبہ کیا تھا،
ٹیسٹنگ کی صلاحیت میں مزید اضافےکی کوشش کر رہے ہیں۔

وفاقی وزیر منصوبہ بندی کا کہنا تھا کہ 9 اپریل سے احساس پروگرام کے تحت امداد کی فراہمی شروع ہو جائےگی، پہلےمرحلے میں 16 لاکھ خاندانوں کو 12 ہزار روپے فراہم کیے جائیں گے، وفاقی حکومت ملک کے ہر حصے میں بلا امتیاز نقد امداد فراہم کرےگی۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ وفاق کسی صوبائی حکومت کو امداد فراہم نہیں کرےگی، وفاق ہر صوبےمیں ہر اکائی کی مدد کر رہی ہے،امدادی رقم کسی صوبائی حکومت کے پاس نہیں جائےگی۔

انہوں نے کہا کہ اندازہ ہے ملک کے معاشی طبقے پر بھی بوجھ پڑ رہا ہے،کاروباری اداروں کو بھی مراعات دی جا رہی ہے،اپناخیال رکھیں کرونا سے کوئی بھی مکمل طور پرمحفوظ نہیں ہے۔

وفاقی وزیر کا مزید کہنا تھا کہ برطانوی وزیراعظم کروناوائرس کے باعث آئی سی یو میں ہیں، برطانیہ میں دنیا کا بہترین ہیلتھ سسٹم ہے پھر بھی وہاں وبا پھیل رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں