The news is by your side.

Advertisement

مراکش نے غیر ملکیوں کو بڑی خوشخبری سنادی

رباط: مراکش کی حکومت نے عالمی وبا کرونا کی تیسری لہر سے نمٹنے کے لئے نئے اقدامات کا اعلان کردیا ہے، اس سلسلے میں دو فہرستیں شائع کی گئیں ہیں۔

سبق ویب سائٹ کے مطابق منگل پندرہ جون دو ہزار اکیس سے مراکش کے ایئرپورٹ بین الاقوامی پروازوں کے لیے بحال ہوجائیں گے تاہم اس دوران متعدد ممالک کے سیاحوں کی آمد پر پابندی رہے گی۔

مراکشی صحت حکام نے اس حوالے سے دو فہرستیں جاری کی ہیں، پہلی فہرست کا تعلق مراکش کے شہریوں یا وہاں مقیم ان غیر ملکیوں سے ہے جنہیں مراکش آنے جانے کی مشروط اجازت دی گئی ہے۔ شرط یہ ہے کہ مقامی شہری اور مقیم غیر ملکی ویکسین یافتہ ہوں یا پی سی آر سرٹیفکیٹ میں وہ وائرس سے پاک ثابت ہوں۔

سعودی عرب، مصر، اردن اور تیونس ممالک کے شہریوں اور سیاحوں کو بھی پہلی فہرست میں رکھا گیا ہے۔

دوسری فہرست ان ممالک کی ہے جہاں کرونا وائرس کے مصدقہ کیسز بڑھ رہے ہیں یا ان ممالک میں کرونا وائرس مختلف خطرناک رخ اختیار کررہا ہے یا ان ممالک میں وبا کے حوالے سے اعداد وشمار صحیح طریقے سے ریکارڈ پر نہیں آرہے ہیں۔

مراکشی حکام نے دوسری فہرست میں شامل ممالک سے آنے والے مسافروں پر پابندی لگائی ہے کہ وہ سفر سے قبل اجازت نامہ حاصل کریں، پی سی آر ٹیسٹ کرائیں اور مراکش آنے پر دس دن تک ہوٹل قرنطینہ میں اپنے خرچ پر رہیں گے۔

ان میں خلیج کے پانچ ممالک بحرین، امارات، قطر، سلطنت عمان اور کویت شامل ہیں جبکہ جنوبی ایشیا سے بنگلہ دیش، انڈیا، پاکستان کے نام ہیں، اس کے علاوہ افغانستان، انڈونیشیا، ایران، مالدیپ بھی شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں