site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

دنیا بھر میں 8مہنگی ترین گاڑیوں کی قیمتیں اور خصوصیات

انسانی زندگی کو آسان سے آسان تر اور موثر بنانے کے لئے  دیگر شعبوں کی طرح آٹو موبائل اندسٹری میں بھی نت نئے تجربات کر کے جدید گاڑیاں تیار کی گئی۔ سہولیات کے لئے بنائی جانے والی گاڑیوں کی قیمت عام آدمی کی پہنچ سے بہت زیادہ ہے۔

آپ کی دلچسپی کے لئے پیش ہیں  دنیا کی چند مہنگی ترین گاڑیاں اور ان کی خصوصیات جو کہ انہیں بیش قیمت بناتی ہیں۔

کوٹن سیگ ٹیریویٹا

car-1

ہیرے کی تہہ چڑہی یہ گاڑی سویڈن میں تیار کی گئی ہے ۔ رفتار کے معاملے اس گاڑی کا راوٗنڈ فی منٹ 1004 ہے  اور اس گاڑی کی قیمت  چالیس لاکھ آٹھ ہزار ڈالر مقرر کی گئی ہے ۔

لیمپوزین ونینو

car-2

کمپنی کے پچاس  سال مکمل ہونے پر خاص طور پر تیار کئے گئے اس ماڈل کو اسپورٹس کار کی طرز پر بنایا گیا ہے۔اسکی رفتار تین سو پچاس کلومیٹر پر گھنٹہ  ہے ۔ گاڑی کی قیمت چالیس لاکھ پانچ ہزار ڈالر مقررہے کی گئی ہے۔ مہنگی ترین گاڑیوں میں اس کا دوسرا نمبر ہے۔

میکلیرن  پی 1 جی ٹی آر

car-3

برطانوی ادارے ہائی پر کار کی جانب سے تیار کردہ  یہ گاڑی 218 میل فی گھنٹہ سے 249 فی میل گھنٹہ تک دوڑنے کی صلاحیت رکھتی ہے ۔گاڑی کی قیمت تیس لاکھ ایک ہزار ڈالر مقرر کی گئی ہے ۔

 

لا فیراری ایف ایکس ایکس کے

car-4

اس ریس کار کے اندر 1035کلو میٹر فی گھنٹہ کے حساب سے بھاگنے کی صلاحیت ہے ۔187 ہائی پاور کی موٹر اور طاقت ور انجن والی اس گاڑی کی قیمت تیس لاکھ ڈالر مقرر کی گئی ہے ۔

 

پگانی حوریا  بی سی

car-5

اٹلی میں تیار ہونے والی اس گاڑی میں  مرسیڈیز کے دو ٹربو انجن لگائے گئے ہیں ۔رفتار کے حساب سے یہ گاڑی ساٹھ میل فی گھنٹہ کی رفتار پرمحض تین سیکنڈ میں پہنچ جاتی ہے ۔ قیمت بیس لاکھ ساڑھ ہزار ڈالر ہے۔

 

بگیٹی چرون

car-6

کاربن فائر باڈی سے تیار کردہ گاڑی آزاد سسپینشن فور ویل ڈرائیوسسٹم کے ساتھ ہے ۔دو ہزار فی منٹ کے حساب سے دوڑنے کی صلاحیت رکھتی ہے ۔ بیس لاکھ پچاس لاکھ ڈالر کی قیمت کے ساتھ مارکیٹ میں دستیاب ہے۔

فیراری ایف 60 امریکہ

car-7

امریکہ میں فیراری کی فروخت کو ساٹھ سال مکمل ہونے پر یہ ماڈل خاص طور پر امریکہ میں پیش کیا گیا ۔یہ گاڑی ساٹھ میل فی گھنٹی کی رفتار پر محض 3.1 سیکنڈ میں پہنچنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔  قیمت بیس لاکھ پچاس ہزار ڈالر ہے ۔

 

آسٹن مارٹن وکلن

AS

2015 میں آنے والی اس گاڑی میں طاقتور انجن موجود ہے ۔ المونیم کےچیچز اور کاربن فائر سے تیار کردہ یہ کار 800 ہارس پاور سے دوڑنےکی صلاحیت رکھتی ہے ۔اس گاڑی کی قیمت بیس لاکھ تیس ہزار ڈالر مقرر کی گئی ہے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top